من یه دختر ۳۰ ساله هستم. همه میگن از نظر ظاهری خوبم. مذهبی هستم و خانواده مذهبی هم دارم. 

سؤالی که برام پیش امومده اینه که چرا ۱۰ الی ۱۵ ساله که پسرهای فامیل خونه ما نمیان. یعنی مادر و پدراشون که میان مهمونی پسرها نمیان. حتی اکثر اوقاتی که ما میریم خونه فامیل پسرها خونه نیستن. 

من برادر ندارم و تنها یک خواهر دارم که دو سال از خودم کوچک تره. این موضوع زمانی که ما بچه های فامیل کوچک بودیم وجود نداشت امّا از زمانی که رنج سنی مون ۱۷ -۱۸ سال شد شروع شد. 

این رو هم بگم که فامیل ما خیلی بزرگه و دختر پسر خیلی زیادن. اکثرا هم از نظر ظاهر و باطن معمولی هستن و تنها خانواده ما از بقیه بیشتر مذهبی هستن. یعنی مثلا کل فامیل ها ماهواره دارن و فقط ما ماهواره نداریم. 

من بچگی همیشه تصور می کردم زن یکی از پسرهای فامیل میشم. امّا حتی یکی شون هم نیومد خواستگاری. غریبه ها هم که دیگه هیچی.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه)