سلام و وقت بخیر خدمت همه ی بزرگواران.

راستش من یه داداش ۱۲ ساله دارم کلاس ششم ابتدایی..

مشکلش اینه که فحش‌های بسیار زشتی میده در حدی که من اینجا نمی تونم بیان کنم..ما خانوادگی بد دهن نیستیم و از فحش دادن بدمون میاد..ولی داداشم شدیداً از کلمات زشت و جنسی استفاده می کنه..

تازگی ها می بینم گاهی میره زیر پتو وقتی پتو رو از روش می کشم فوری انگار می ترسه یا یه کاری می کرده خودش رو جمع می کنه..یه بار بهش گفتم دستت رو می‌کنی تو شلوارت چیکار می‌کنی؟؟اونم برگشت گفت به تو ربطی نداره شلوار خودمه دلم می خواد دست می‌کنم توش

من حتی می‌ترسم دیگه لباس راحتی بپوشم یا حتی تیشرت..بوده گاهی تیشرت می‌پوشیدم خیره می شده دیگه نپوشیدم..حتی شب‌ها تو یه اتاق می‌خوابیم من می‌ترسم من ده سالی ازش بزرگترم ولی بازم فکر می‌کنم بزرگ‌تر بشه بدتر میشه..گاهی یه حرف جنسی می زنه یا نام یکی از پ ا رو میاره.

تو رو خدا بگین من چیکار کنم رفتارش اصلاح بشه..قبلاً تو خونه راحت بودم الآن تو خونه هم می‌ترسم راحت بگردم...خسته شدم از بس خودم رو پوشوندم..حالا علاوه بر بحث پوشش با مشکل داداشم چیکار کنم؟ می‌ترسم واقعاً چون این روزا خیلی می شنوم که محارم یه نفر بهش تعرض کرده باشن و میگم هیچ چیز از هیچکس دور نیست



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی پسران (۶۳ مطلب مشابه)