سلام ، خسته نباشید . من هر چی میگردم تو اینترنت جواب سوالمو پیدا نمیکنم , نکنه من مشکل دارم و بهتره برم دکتر ، آره ؟!!!

کلا از بچگی از بوس بدم میومد و فقط در حد روبوسی اینکارو میکنم ، وقتی یکی منو میبوسید تموم موهای تنم سیخ میشن ، و به قول خودم پوستم عین پوست مرغ میشه .

حالا دو ماهه عقد بستم ، همسرم منو میبوسه روی صورتم هیچ حساسیتی ندارم اما تنم ... تو مدت معاشقه بدنم سرد میشه و پوست بدنم پوست مرغی میشه و انگار میخوام فرار کنم از زیر بوسه هاش (دلم اصلا نمیخواد تمومش کنه ها اما بدنم واکنش نشون میده و میخواد فرار کنه ، نمیدونم باید چجوری حالم رو توصیف کنم )  

من اصلا نمیدونم دارم لذت میبرم یا نه ، برم مشاوره آیا ؟ این چیزا طبیعی نیست ؟ به مرور عادت نمیکنم ؟

مرتبط با مسائل جنسی دوران عقد:

وقتی نامزدم نزدیکم میشه که ببوستم ناخودآگاه در میرم

کار درستیه که در دوران عقد رابطه کامل داشته باشیم؟

پوشیدن لباس های باز در دوران عقد جلوی شوهر، خوبه یا بد؟

تاره عقد کردیم، چطور به شوهرم بگم سطح روابط مون رو بالاتر ببره؟

شوهرم بعد از عقد ازم دوری میکنه

در دوران عقدم ولی با هم حتی رابطه ای در حد روبوسی نداشتیم

در طول سه سال عقد، رابطه مون از سطح دست دادن فراتر نرفته، چرا ؟

کار درستی کردم که در دوران عقد راضی به رابطه کامل شدم ؟

سطح روابط در دوران عقد