سلام دوستان خسته نباشید، نمی‌دونم چه جوری بگم...

من پسرم

یه مدته احساس خیلی بدی دارم رو فکر می‌کنم لیاقت یه دختر پاک و محجبه و نماز خون رو ندارم.

بنده در زمانی به مدت حدود ۵ سال مرتکب عمل زشت خ ا شدم، الآن توبه کردم و خیلی هم پشیمونم. نماز هم از اول نمی خوندم ولی بعد از یه مدتی خودم (بدون اصرار خانواده و اطرافیان) اسلام رو انتخاب کردم و تمام سعی ام رو می‌کنم تا همه واجباتم رو انجام بدم، همه‌ی واجباتی که یه مسملون باید انجام بده (پوشش مناسب، نماز، روزه، چشم پاکی و ...) .

تا حالا تو عمرم هم نه دوست دختر داشتم و نه دارم و از این کار خیلی زیاد بدم میاد، خیلی هم سعی می‌کنم در برخورد با هر خانمی توی هر جای جامعه‌ای چشم پاک باشم و باهاشون سر سنگین برخورد کنم، ولی چند تا مورد هست که منو نگران کرده که آیا واقعاً یه مذهبی نما هستم و لیاقت یه دختر بدون آرایش و کاملاً محجبه رو ندارم؟ 

نظرات اخیر وبلاگ رو می‌خوندم متوجه شدم اصلاً کم نیستن پسرهای مذهبی و پسرهایی که تا حالا با نامحرم ارتباط نداشتن و دوست دختر نداشتن، پس فکر کنم این چیز هایی که تا حالا گفتم جزء پاک بودن حساب نشه و برتری چندانی ندارم که بتونم از یه دختر مقید خواستگاری کنم.

حالا علت هایی که این فکر رو می‌کنم: 

۱- به مدت ۵ سال به اون عمل زشت مبتلا بودم

۲-بعضی اوقات نگاهم به نامحرم به صورت ناخودآگاه یه کم طولانی میشه، البته بعدش از خدا طلب بخشش می‌کنم، ولی فکر نمی‌کنم عذر موجهی باشه به دختر جماعت نگاه کنم و بعدش از خدا بخشش بخوام

۳-با اینکه همه واجباتم رو با تمام وجود تلاش می‌کنم انجام بدم، ولی خیلی کم سراغ مستحب ها میرم و کلاً شاید دو سه بار هم مسجد نرفته باشم، حوصله نماز شب و نماز های نفاله هم واقعاً ندارم

۴- خیلی وقت پیش با اینکه هیچ دوست دختری نداشتم، ولی در بعضی جاها یک دختر نامحرم در سن و سال خودم می‌دیدم خیلی بهش فکر می‌کردم (البته الآن توبه کردم و هرگز چنین کاری نمی‌کنم، ولی خب نمی تونم قبول کنم که هر گناهی خواستم انجام دادم و حالا توبه کردم) 

همین مسائل خیلی منو نگران کرده که یه دختر مقید و اهل واجبات، ممکنه از این نظر با چنین پسری مشکلی نداشته باشه؟ آیا می تونم اسم پسر پاک رو روی خودم بذارم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)