با عرض سلام 

سؤالی مدت هاست ذهن منو درگیر کرده و خواب و زندگی برام نگذاشته، بنده یک پسر مثبت هستم و تا دوران لیسانسم هرگز حتی نگاه به نامحرم نکردم. 

در دوران مجازی فوق لیسانس دختری به زور به من پیام می داد و منم چون همکلاس بودیم جبراً جواب می‌دادم، هی پیام از زندگی خصوصی من می‌پرسید و به زور منو کشوند طرف خودش، حتی چند بار منو به زور برد کافه و خب منم رفتم بی هیچ نیتی، امّا اصلاً راضی نبودم و بهشم می‌گفتم عصبی می‌شد حالا حدود ۱ ساله من قطع کردم این رابطه رو.

سؤالم اینه این تنها لغزش من در زندگی بود، حس می‌کنم خیلی گناه بزرگی کردم و پرونده سفیدم رو لکه دار کردم. خیلی توبه کردم، خیلی زیاد چون من اهل این چیزها نبودم و نیستم لحظه‌ای شیطان بر من غالب گشت منی که گذشته همسرم مهم بود حالا باید چه کار کنم؟ چطوری یک نفر با گذشته پاک پیدا کنم؟ 

آیا این کار من گذشته م رو سیاه کرده؟، من قطعاً در خواستگاری خواهم گفت، فقط می خوام بدونم عکس‌العمل دختر خانم‌ها چیه؟ 

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)