سلام دوستان
همسرم یکبار که نامزد بودیم بهم گفت دندون درد داره و اومد تو اتاق دستمال کاغذی را لوله کرده بود بعد اون را سوزوند بعد خاموشش کرد و دودش را با بینی استنشاق کرد.

گفت دودش باعث ساکت شدن دندون درد میشه. منم حرفشو باور کردم گفت دوستش یه بار دندونش درد میکرده رفته داروخانه و یکی این روش را بهش یاد داده. بعد از ازدواج یه سری قرص های بدون بسته بندی و بدون هیچ اسم و علامتی هم تو جیبش پیدا کردم و ازش پرسیدم گفت دکتر داده ویتامینه.

و بعد از چند وقت که توی وسایلاش قرص ترامادول و متادون پیدا کردم. گفت برا شاگرد مغازمه. لطفا اگه از اقایون یا خانوم ها کسی چیزی میدونه بگه. البته نگران نباشید گفتن حقیقت باعث جدایی من نمیشه چون من الان ازش جدا هستم.

فقط میخوام بدونم که فریبشو خوردم یا نه؟؟؟میخوام بدونم راست میگفته یا دروغ. خواهش میکنم اگه کسی میدونه بگه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)