سلام علیکم خوبان وبلاگ

حوصله کنید لطفاً و بخونید منم حوصله می‌کنم و حرف هاتون رو می خونم قول میدم، خوب بریم پایین که سرمون درد بگیره.

نمی دونم از کجا شروع کنم، و اصلاً چطور بیان کنم، اصلاً از همین جلوی پام شروع کنم، مجردم ۳۳ سالمه، کارشناسی ادبیات افتادم دانشگاه قم. فکر می‌کردم فقط حوزه داره منم توجه نکردم افتادم قم البته چون به شهرمون نزدکیه (کرج) قم رو زدم.

خلاصه خر ما از کرگی دم نداشت و دانشگاه قم تفکیک جنسیتی بودش، از ۱۰۰ متری دختر خانم‌ها رد می‌شدیم، فرداش از کمیته انضباطی دعوت نامه برامون می‌زدن، که زدن چند بار، هیچی چهار سال گذشت بدون حتی یک مورد آشنایی.

هیچی دست از پا درازتر رفتیم ارشد و خلاصه گفتم برم شاید فرجی بشه، اومدیم ارشد دانشگاه تهران، کلاً شش تا دانشجو بودیم، من و یک پیرمرد و یک پسر متاهل و سه تا خانم،  سه تاشون هم متاهل!، شانس رو می‌بینید؟

خلاصه اینم گذشت. و دیگه به خودم گفتم عمراً دکترا بخونم تا الآنش هر چی خوندم واسه رضای ازدواج بودش بذار تا همین جا ختم بخیر بشه.

فامیل هم خیر سرمون دختر مختر نداریم، همسایه هم یکی بودش پرکشید اون موقع که قم بودم حواسم بهش نبود لعنتی، در رفت. اهل بیرون رفتنم نیستم اگه هم باشم دختر پسر بازاری به درد نمی خوره نه؟

اهل مسجد رفتنم نیستم، تو خونه کج خونه هر چی باشه می خونیم. اهل پارک رفتنم نیستم، اهل باشگاه رفتنم نیستم، کلاً نیستم، قلیونی نیستم!، اهل هیچ فعالیت اجتماعی و غیر اجتماعی نیستم.

 کلاً همین دانشگاه رفتنم هم لطف خدا بوده و البته جهت کیس اندوزی که نشد دیگه، از خونه به محل شغل (بنگاه املاک)  ربطی به شغلم نداره نه؟ کلاً سیستمم اینجوریه باید معلم می‌شدم نه؟  معلمی نون نداره آخه قربون تون بشم.

حالا سؤال بنده فقیر الی الله اینه که چه کار کنم از این پیر پسری در بیام؟ کجا برم؟ کجا عضو بشم؟ توی کدوم موزه برم جنس عتیقه ای مثل خودم پیدا کنم؟  

شرایطم رو بگم؟ خونه نقلی دارم ماشین ندارم موتور ندارم دوچرخه دارم (جاینت با لوازم شیمانو) کم الکی نیستم ها، از دختر خانم گلی که می خواد بیاد خونه بخت هیچ جهیزیه‌ای نمی خوام فقط لب خندون و قندون یادش نره، به خدا نمی دونم چطور شد که به این سن رسیدم و مجردم لعنتی بخشکه شانس ، آقایون دستم به خشتک تون!، خانم های محترم دستم به دامن تون! فقط بگید که سنم هنوز پایینه و هنوز مونده تا بمیرم!  

آیا در این وبلاگ کسی تونسته راهی خونه بخت بشه یا همه تون فقط مشاوره می دید؟

 

مطالب پیشنهادی از بایگانی خانواده برتر:

 

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پیدا کردن دختر مناسب برای ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)