سلام

حدود نه ماه شاید از زمانی پست (https://khbartar.blog.ir/post/19310) رو گذاشتم گذشته، یک سری چیز ها عوض شده.

خدا رو شکر وضع مالی ام بهتر شده، اکنون در حالت عادی ماهی ۲۵ تومن تقریباً ماهی دارم و تو تابستون هم می‌خوام تمام وقت باشم (هر چند می‌دونم سختمه چون کل روز رو باید بذارم برای کار و باز هم دور از خانواده باید در خوابگاه باشم) که با این وضعیت بتونم نزدیک ۳۰ تومن حداقل در بیارم. 

خدا رو شکر هنوز هم به رابطه دوست دختر پسری دچار نشدم و از این لحاظ پاک هستم (واقعاً خدا رو شکر، چند بار بود که در لبه پرتگاه بودم ولی خدا رو شکر نشد) 

خدا رو شکر هنوز هم به گفته یکی از افرادی که توی پست قبل نظر گذاشته بودن به بسیاری از اعتقاداتی که توی پست قبل درباره ملاک معیارها و آغاز زندگی نوشتم اعتقاد دارم.

چند جا برای پیدا کردن مورد مناسب اسم نوشتم ولی هنوز خبری نشده و خب خودم هم به خاطر حرف های مادرم که خیلی به این سیستم‌ها اعتقاد ندارد (اون هایی که مجازی هستن مثل همدم و آدم و حوا و...) در این سامانه ها دنبال مورد نگشتم.

متاسفانه مادرم حس می‌کنم کمی سعی دارد که این قضیه دنبال مورد گشتن را پشت گوش بیندازد یعنی وقتی به او می‌گویم دنبال مورد بگرد بعد از یک ماه که از تهران می‌روم شهرستان می‌گوید یادم نبود و...

مسئله دیگری که هست موضوع سرمایه و این هاست من هم اکنون شاید حدود ۲۵۰ میلیون سرمایه داشته باشم ولی خب واقعاً ایده‌ای ندارم که قراره چقدر هزینه برای آغاز زندگی داشته باشم 

بحث خونه و ماشین هم هست که ندارم، لطفاً بگید اگر چنین خواستگاری داشته باشید قبول می‌کنید یا نه و لطفاً اگر در مورد موضوع پیدا کردن فرد مناسب و راضی کردن مادر راهکاری دارید بگید.

درباره هزینه‌ها و... هم نظری دارین بگید.

خیلی ممنون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)