سلام

من یه مشکل دارم شایدم از نظر بعضیا مشکل نباشه ولی کمکم کنین خیلی بابتش ناراحتم .
راستیتش این مشکلمو وقتی مطمئن شدم صد در صد دارم که تو یه مهمونی بودیم و سر یه میز من و مامانم با یه خانواده نشسته بودیم که رییس رستوران هی میومد و به خانواده ای که کنار ما نشسته بودن خوشامد میگفت و تحویلشون میگرفت . سر میزم من و مامانم رو به روی پسر و پدر خونواده بودیم مادر و دخترشم کنار ما بودن (تشریح کامل)!!

خلاصه من که دلم میخواس ببینم اینا کین و تیریپشون چجوریه هر چی زور زدم که پدر و پسره رو نگاه کنم نتونستم:(( باورتون میشه؟؟ بخدا نتونستم تو قیافه ی اینا نگاه کنم... ینی نمیتونستم چشامو زوم کنم رو قیافه ی اینا ینی هر چی زور زدم نتونستم ولی شاید در حد نیم ثانیه اونم ناخوداگاه یه قیافه از پدره دیدم...!!

همون شب وقتی داشتم با مامانم پیاده روی میکردم بهش گفتم چجوری قیافه ی مردمو نگاه میکنی؟؟ گف مث ادم!! گفتم نه چجوری ینی؟؟ گف برو بابا!! فک میکرد من دارم مسخره بازی در میارم!! همون موقع یه مرد از روبه رومون رد شد وقتی رد شد به مامانم گفتم اینو دیدی؟؟ گفت اره خب! گفتم من ندیدمش نتونستم نگاش کنم!! مامانمم تعجب کرد!!

البته قبلنم اینطوری بودم تنها که میرفتم بیرون به مردم نگاه نمیکردم شاید اگرم نگاه کنم به لباساشون اصلا به فیسای ادما نگاه نمیکنم! فک میکردم میتونمو نگاه نمیکنم ولی الان دیدم نمیتونم شایدم بتونم ولی خیلی معذب بودم احساس میکردم سولای چشام داره منفجر میشه!!::(((((( البته اگه یکی باهام حرف بزنه نگاش میکنم منظورم غریبه ها یا نیمه اشناهاس:00
تورو خدا کمکم کنین. احساس میکنم خیلی زشته که به قیافه ی یه نفر نگاه کنم!:((((((((((((

به همه جا نگاه میکنم الا قیافه ها
بنظرتون چجوری این مشکلمو حل کنم؟؟
البته بعضی وقتا که طرف حواسش کلا نباشه و نگاشم به من نباشه و احتمالم ندم نگاش بهم بیفته شاید نگاش کنم...

همون شبم که با مامانم بودم یه ماشین از جلومون رد شد مامانم گف اینارم ندیدی؟؟ گفتم نه:( گف رانندش از اول به اخر داشته به تو نگاه میکرده... ولی من اصلا نفهمیدم چون نگام نمیکنم!!

دیگه نه به شوری ادمایی که هی خیره شدن به دیگران نه به من که یه نیم نگام نمیتونم بندازم به ادما .

یه سوالم از پسرا اگه همینطور که دارین راه میرین که دختر از جلوتون رد شه و نگاتون کنه چه فکری راجبش میکنین؟؟ اگه نگاتون نکنه چی؟؟ سوالم احمقانست ولی برام مهمه
یا جاهای دیگه:(

امیدوارم درکم کنینو کمکم کنین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)