دوستان میشه راهنمایی کنید ما دخترای مجرد با این خانوم هایی که تازه متاهل شدن باید چه رفتاری داشته باشیم که انقدر ما رو تحقییر نکنن ؟؟

همه اینطوری نیستن اصلا خیلی ها بعد ازدواج مهربون تر میشن بیشتر کمک میکنن خودشون رو نمیگیرند و آدم همش دلش میخواد بره باهاشون درد دل کنه چون با تجربه اند و مردا رو بهتر میشناسن
ولی من یه دوستی دارم تازه متاهل شده دیگه برام قابل تحمل نیست هر وقت بحثی تو جمع دوستان پیش میاد اگه حرفی میزنم میپره تو حرفم میگه نه تو نمی فهمی من ازدواج کردم تجربه دارم میفهمم که اینجوریه اونم با کلی تحقیر کردن .

آخه چرا اینطوری میکنه؟ بقیه متاهل ها هم وقتی بحث میرسه اینجا هی تاییدش میکنن چرا مجردا رو اذیت میکنن  حتی اگه اشتباه هم میگم اون باید تحقیر کنه یا ازدواج کردنشو به رخ بکشه؟؟
قبلا خیلی با هم خوب بودیم حتی خیلی جاها نظر منو خیلی قبول داشت و همش منتظر میشد من کاری رو شروع کنم من حرف بزنم من حتی تو مراسمش عین یه خواهر کمک کردم توقعی نداشتم چون دوسش داشتم اینکارو کردم ولی حالا منتظره حرف بزنم  تا شروع کنه
 همش تعریف از زندگیش طلاهاش ( درحالی که من اصلا طلا دوست ندارم خدا رو شکر اینو نمیدونه ) مسافرت با شوهرش حتی قربون صدقه های شوهرش ، من اینکارو کردم ... آقا بهم فلان حرفو زد . خب به من چه ؟ 

یا من یه بار داشتم میخندیدم کلا کل بچه هارو به شور و شوق انداخته بودم بعد یهو دوستم گفت بسه دیگه من دیشب نخوابیدم سر درد دارم اینا چه خوشن ما انقدر درگیری داریم اینا اینجوری مثل بچه ها رفتار میکنن  هر وقت اس میزنم جوابمو نمیده بعدا میگه من مثل تو بیکار نیستم ادم وقتی ازدواج میکنه کلی مسئولیت داره نمیتونه دیگه با دوستای مجرد بی کارش باشه .

اصلا برام ازدواج مهم نبوده ولی اینا با این حرفاشون مخصوصا دوست صمیمیم ...جواب منم در اینجور مواقع لال شدنه .
دیگه تو جمع دوستام که اکثرا متاهل شدن نمیرم با چند تاشون قطع رابطه کردم البته اونا با من جالبه که انقدر هنوز دوسشون دارم حتی فکر یکیشون از ذهنم نمیره خیلی دلم میشکنه به خدا حسود نیستم همش براشون ارزوی خوشبختی میکنم به جون مامانم سر هر نماز دعاشون میکنم .
من اگه میخواستم ازدواج کنم خواستگارای خوبی داشتم حالا اگه نشده یا قسمت نبوده به دوستم ربطی نداره نمیدونم چرا یهو اینجوری شده ؟
به نظر شما درسته؟ من چیکار کنم در مقابل این رفتار زشت دوستم؟ آیا مشکل منه؟؟ باید با هر کی ازدواج کرد قطع رابطه کنم؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)