سلام

من چند وقت پیش سوال گذاشتم که در رفتنن به ارتش دچار شک و تردید شده ام.

http://khbartar.blog.ir/post/9714

من در آزمون قبول شدم  و با توکل به خدا جلو می روم ، ولی یک سوال داشتم ، از کسانی در ارگان های مختلف مثل ارتش ( زمینی ، هوایی و دریایی ) ، سپاه ، نیروی انتظامی ، ادارات دولتی مثل  برق ،   آب  ، مالیات ،  نفت و ...  و معلمان ( من عاشق معلمی بودم ولی از بخت بدم دانشگاه فرهنگیان پذیرش نکرد.) و همچنین سازمان های خصوصی که تازه استخدام شده اند  ( با هر مدرکی ) ، لطفا در مورد شرایط کاری خودتون و همچنین مزایا و احیانا سختی ها و از همه مهمتر اولین دریافتی خودتون را با مدرکی که با آن استخدام شده اید بنویسید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)