سلام

من یه دختر زیر 20 ساله م . دوست دارم ازدواج موفقی داشته باشم و پاک باشم . بعد الان سوالی که برام پیش اومده اینه که ایا ارتباط با پسری تو تلگرام که اکثرا حرفامون درسی هستش.. حالا غیر درسیم هستا. گناهه ؟ بذارید بهتر توضیح بدم... ما هر کدوم از یه شهر متفاوتیم.. ایشون تهران هستن من نه .

بعد اخلاقش یه جور خاصی هستش... ولی خیلی پسر با ادب و خوبیه ... به من هم احساس خاصی نداره ... یعنی از رفتارش من متوجه میشم.... تقریبا هر روز با هم صحبت میکنیم.. الان برای من این سواله که ایا این مسئله خیانت و گناه محسوب میشه ؟ خیلی پسر خوبیه .. و حرفامون اصلا از چاچوب خارج نمیشه . این مسئله برا ازدواج مشکل نمیشه ؟

ضمن اینکه اصلا به اسم کوچک و بدون پسوند همو صدا نمیکنیم.. بحث علاقه هم فعلا در کار نیست . گناهه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)