سلام

من قراره سال 96 کنکور بدم و رشته ام تجربیه و بعد از کلی گشتن دیدم اصلا من با شغل های تجربی سازگاری چندانی ندارم با این که درسم خوبه و شغل های بین رشته ای رو گشتم مدیریت هتل داری رو دیدم .

وقتی واحد های درسی خودم خیلی خوشم اومد و همچنین مدیریت جهانگردی ... از اون جا که من گشت و گذار و آدم های جدید و زبان انگلیسی فوق العاده دوست دارم به نظرم واسم عالیه ولی تو اینترنت اطلاعات چندانی در مورد هتل داری نیست چون حدودا رشته ی نو ظهوری هست و میخوام اگه کسی تو این رشته به خصوص دانشگاه علامه طباطبایی تحصیل کرده واسم توضیح بده چه جوریاست و این که بازار کارش چطوره ؟!

ممنون


مرتبط:

آینده شغلی رشته های عکاسی، طراحی لباس و مدیریت گردشگری




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)