با سلام

دختری 24 ساله هستم برادری دارم که پنج سال ازم کوچکتره و الان 19 سالش هست . من و برادرم دوران کودکی خوبی داشتیم و تقریبا همش با هم بودیم با هم بازی میکردیم دعوا میکردیم تو سرو کله هم میزدیم من که ازش بزرگتر بودم براش شعر و قصه میخوندم ... خلاصه مثل همه خواهر برادرای دیگه با هم بزرگ شدیم .

از وقتی که ایشون حدودا 14-13 شدن من هم تو دوران دبیرستان و درسای سنگین رشته ریاضی و کنکور افتادم دیگه رابطه مون مثل گذشته نبود و خیلی کمرنگ تر شد و من اون موقع خیلی متوجه این قضیه نمیشدم بخاطر شرایطی که بود . و بعد از اینکه دوران کنکور رو رد کردم و و یه کم حواسم به دور و برم جمع شد دیدم که انگار اوضاع خیلی خرابه .

ایشون دیگه چند سالی هست که با من حرف نمیزنه مگه اینکه مجبور بشه و دیگه چاره ای نباشه خیلی سرد با من رفتار میکنه  حس میکنم  که منو نادیده میگیره احساس میکنم دیگه دوستم نداره .

با پدر و مادرم خیلی راحته و خیلی باهاشون صحبت میکنه ولی دریغ از اینکه کلامی با من صحبت کنه یا مثلا اگه سوالی داشته باشه و میدونه که من جواب اون سوالو میدونم از من نمیپرسه  میره یه نفر دیگه رو پیدا میکنه تا راهنماییش کنه  .

یا مثلا تو جمع دختر خاله هام که هستیم با اونا حرف میزنه و باهاشون شوخی میکنه ( دختر خاله ها همگی همسن خودم و از برادرم بزرگترند.) با هم میخندیم همگی  مثل همیشه همونجوری  که هممون با هم  بزرگ شدیم . و من وقتی میبینم که با دختر خاله هام اونجوریه ولی با من که خواهرشم اینطور رفتار میکنه ناراحت میشم . و وقتی میبینم زیاد دوست نداره با من حرف بزنه منم تا اونجایی که میشه طرفش نمیرم و باهاش حرف نمیزنم  البته من نسبت به ایشون بیشتر تلاش میکنم برای برقراری ارتباط ولی ایشون همچنان سرد برخورد میکنند

بنده از نظر روابط اجتماعی با هیچ کس مشکل ندارم و روابطم با دوستانم و فامیل خیلی خوبه حتی با هیچ کسی هم قهر نمیکنم و ایشون هم  خیلی پسر خوبی هستن از نظر اجتماعی و با هیچ کسی مشکل ندارن و همه ایشونو به عنوان یه پسر خوش اخلاق میشناسند حتی اگه من ازش چیزی بخوام از من دریغ نمیکنه  مثلا اگه ازش بخوام منو تا فلان جا برسونه حتما اینکارو انجام میده یا اگه بهش بگم فلان چیزو احتیاج  دارم رفتی بیرون برام بگیر انجام میده .

مشکل بزرگ من با ایشون اینه که اصلا با من حرف نمیزنه  انگار نه انگار که خواهری هم داره. بعضی وقتا فکر میکنم غرور ایشون مانع میشه با من صحبت کنه بعضی وقتا هم میگم شاید چون هر دوی ما آبان ماهی هستیم وضعیت اینه ( توهم زدم )

بنظر شما از من بدش میاد ؟ کسی هست که تجربه ای مشابه داشته باشه؟ و لطفا راهنمایی کنید منو چیکار کنم روابطمون یکم بهتر بشه؟

و کلام آخر به همه آقا پسرا :

حواستون به خواهراتون باشه خواهرا فرشته های روی زمینن و همیشه  ی همیشه داداشاشونو دوست دارند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط خواهر برادری (۲۲ مطلب مشابه)