سلام

من دختری 17 ساله هستم. خواهش میکنم جواب سوالمو بدید. چون با کسی نمیتونم مشورت کنم.
2 سال پیش توی فضای مجازی با یه پسری که خییییلی باهام  اختلاف سنی داشت دوس شدم خب معمولا ادما تو فضای مجازی واقعیتارو نمیگن منم اون شخصیتی رو که دوس داشتمو گفتم که همش دروغ بود و خیال بافی .
رابطه من با این پسر صمیمی شد به هم وابسته شدیم و ...
تا اینکه چند روز پیش که واقعا دیگه از این وضعیت خسته شده بودم اومدم واقعیتو گفتم خییییییلی عصبانی شد گفت تو منو فریب دادی و ...
حالا میگه میخوام ازت شکایت کنم آیا واقعا میتونه این کارو بکنه؟ من توی شهرستان کوچیک زندگی میکنیم خانوادم خیلی سرشناسن این جوری ابرومون میره. به خدا از کارم پشیمونم توبه کردم شروع کردم دارم درسام و میخونم ولی میترسم ذهنم درگیره . آیا میتونه شکایت کنه؟
من باید چیکار کنم؟ تو رو خدا سرزنش نکنید. راهکار بگید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)