سلام

من امسال کنکور تجربی دارم نیومدم درباره رشته و اینا صحبت کنم اومدم یه خورده از احوال کنکوری بودن بگم .

من پدرم بازنشسته اموزش پرورشه و یه زندگی فوق العاده معمولی داریم و قشر متوسط شهر خودمون حساب میایم فکر کنم واسه جامعه دیگه میشیم پایین .

الان کنکور جوری شده که طرف یا پولداره یا مخه دوستم از اول تابستون فقط شیش میلیون فقط خرج کلاساش کرده اونوقت منی که ندارم باید بشینم تو خونه وقتی یک جلسه مشاوره خصوصی پنجاه هزار تومن شده.

اخه بدبختی اینه دلمم‌ نمیاد بابامو تحت فشار بذارم اخه میدونید حس‌ میکنم اگه کنکور قبول نشدم چجوری تو‌ چشمای بابام نگاه کنم که با قرض و چک‌ و اینا منو میفرسته کلاس ؟

خب چیکار کنم وضعمون اونقد خوب نیس... کتابام نگاه کنی قیمتاشون همه رو بخری قیمتاش میشه نجومی. تنهایی هم نمیتونم .

دارم تمام تلاشمو میکنم اما خب بازم من مث اونی که رفته کلاس نمیتونم باشم... اخه چرا انقد همچی گرونه:( تو رو خدا نگید رتبه برترهای کنکور خیلیاشون وضعشون خوب نبوود.

چون همش میشه شعار. فکر میکنم همش یا ملی قبول میشم یا ازاد نمیرم . بابام میدونم از زیر سنگم شده پول جور میکنه واسم اما اخه نداره میدونم نداره شرایطش‌ جوری نیس که منو بفرسته ازاد..: ( خدا خودش کمکم کنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)