سلام

تقریبا بیست ساله و مذکر هستم. من اخیرا فهمیدم خشم یک اسب آبی درون مشت اقیانوس های خلوت درونه اگر کسی اونجا ماهیگیری کنه یه روزی میتونه اون رو صید کنه و از دندوناش یه نشونه ببینه. ولی نمیشه تمام این اقیانوس رو تنها گشت. دیروز من با یه نفر این اقیانوس رو برای چند ساعت گشتم. ما خندیدیم و از وسیله نقلیه عمومی پیاده شدیم.

واقعا همینقدر ساده ست که با هم اون اسب ابی رو پیاده کنیم اما همه میدونن که اونا چقدر چموشن. فکر میکنید ممکنه با پوسیدن زمان چند تا قایقران دیگه پیدا بشن؟ سوالم اینه که وقتی خدا اون چیزی که ما تصور می کنیم نباشه اسب آبی خودشو تسلیم میکنه یا باید دنبالش بگردم؟

سوالم اینه که تابحال روانتون رو برای پیدا کردن موانع شادی به همراه یک نفر کاوش کردید؟ و به نتیجه رسیدید؟ وقتی قطعه جامانده رو پیدا می کنید همه می خندند. از اینکه همراهی کردید متشکرم. و امیدوارم نظرات زیباتون رو به اشتراک بگذارید.


مرتبط :

با وجود بدی های دنیا، چطوری زندگی خودمون رو حفظ کنیم و شاد باشیم؟

چه جوری میشه شادی و لبخند و شوخ بودن رو یاد گرفت؟

میخوام شاد بشم و شادی رو به خانوادم هدیه بدم

بالاخره منم دختر جوونم دوست دارم گاهی شاد و سرحال باشم

چطوری خودتون رو شاد و خوشحال میکنید؟

یه ذره هم اسباب شادی ما رو فراهم کنید

نمی دونم چطور می تونم شاد و سرزنده باشم ؟

دلم میخواد دوستام رو که مامان شدن خوشحال کنم

چطوری می شه یه مرد یا زن رو خوشحال کرد ؟

چه هدیه ای میتونه پسرها رو خوشحال تر کنه ؟

دعوت به پروژه خوشحال سازی پدر و مادر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)