با سلام و خسته نباشید

من دختری 29 ساله هستم الان حدود پنج ماه هست که نامزد کردم. قبل از نامزدی چیز خیلی زیادی از بدن خودم و تمایلات جنسی آن نمی دانستم اما از وقتی نامزد کردم به کمک نامزدم خیلی در مورد بدنم اطلاعات کسب کردم.

البته بیشتر تحریک کردن های ما از طریق تلفنی و چند بار هم بصورت حضوری بوده است. ولی چیزی که منو ناراحت یا نگران کرده این هست که فهمیدم در زمانی که پریود هستم تمایل جنسی بالایی دارم.

یعنی همیشه خودم فکر می کردم مثل همه خانم ها در این دوره تمایلی نخواهم داشت و فقط توجه همسرم را خواهم خواست. ولی در واقع اصلا اینطور نبوده و من نه تنها در این دوره به شدت نیاز به توجه و محبت و عشق نامزدم را در خودم احساس می کنم بلکه تمایل بالایی را هم برای سکس دارم و دوست دارم که رابطه جنسی با نامزدم داشته باشم.

البته ایشون تمام تلاششو می کنه که من را آروم کنه ولی نه اون و نه من نمیدانیم توی این مواقع باید چیکار کنیم. لازم به توضیح است که تا حالا نشده که وقتی من در دوره پریودی هستم نامزدم کنارم باشه و مثلاً بخواهد با عشق بازی من را آروم کند. 

سعی می کند که با تلفنی حرف زدن آرامم کنه ولی خب من تو این حالت بیشتر کلافه ام و نمی توانم آرام شوم.

سوال دومی هم که داشتم این است که چند باری که نامزدم کنارم بوده و ( البته نامزدم از من دور هست و توی یک شهر دیگه کار می کنه و به خاطر همین خیلی دیر به دیر این فرصت برای ما پیش می آید که پیش هم باشیم تازه وقتی هم که پیش هم هستیم خیلی راحت نیستیم و هر لحظه استرس این را داریم که کسی وارد اتاقمان بشود ) و ما فقط به صورت خیلی محدود ارتباط داشتیم.

در این زمان محدودی که با هم بوده ایم و توانسته ایم با هم ارتباط بگیرم. این را هم بگویم که در این ارتباطی که با هم برقرار کرده ایم  شامل بغل و بوس و یک کمی هم مالیدن اندام تناسلی هم با دست بوده است.

وقتی نامزدم با دستش با آن قسمتهای بدنم تماس برقرار می کند بدن من خیلی سریع واکنش نشان می دهد و احساس می کنم که به ارگاسم می رسم اما آن اتفاقی که باید بیفتد، نمی افتد ( در واقع من خیلی تمایل دارم که وقتی تو این حالات هستم دخول صورت بگیرد و اگر هوشیاری نامزدم نبود چه بسا که بی اختیار خودم باعث می شدم که دخول ناخواسته انجام بشود ولی تمرکز بالای نامزدم مانع از این کار شده است.)

به هر حال وقتی آن اتفاقی که من تمایل دارم بیفته نمی افتد و آمادگی که برای این کار کسب کردم هدر می رود حالت بسیار بدی به من دست می دهد و جریان خونم شدید می شود و تپش قلبم شدید می شود و خودم را محکم به نامزدم می چسبانم و ازش می خواهم فقط منو محکم بگیرد.

در حدود 10 دقیقه حالت بسیار بدی دارم و بعد از آن سر درد بدی می گیرم و در آن حالت آلت تناسلی من درد بسیار شدیدی می گیرد.

لطفا ما را راهنمایی کنید و بفرمائید چگونه می توانم در شرایطی که نامزد هستیم و امکان برقراری رابطه جنسی کامل را نداریم می توانیم از بودن در کنار هم بیشتر لذت ببریم.

البته بایستی بگویم مواقعی که پیش هم هستیم خیلی خوشحال و آرامیم و خیلی هم از عشقبازی با هم لذت می بریم ولی خب آن دردهایی که در نهایت پیش می آید باعث اعصاب خردی هر دوتامون می شود.

خیلی ممنون و سپاسگزارم


مرتبط با مسائل جنسی دوران عقد:

کار درستیه که در دوران عقد رابطه کامل داشته باشیم؟

پوشیدن لباس های باز در دوران عقد جلوی شوهر، خوبه یا بد؟

تاره عقد کردیم، چطور به شوهرم بگم سطح روابط مون رو بالاتر ببره؟

شوهرم بعد از عقد ازم دوری میکنه

در دوران عقدم ولی با هم حتی رابطه ای در حد روبوسی نداشتیم

در طول سه سال عقد، رابطه مون از سطح دست دادن فراتر نرفته، چرا ؟

کار درستی کردم که در دوران عقد راضی به رابطه کامل شدم ؟