سلام

راستش من قبلا در گذشته دختر تقریبا مذهبی بودم و بشدت به نماز و دعاهای مختلف و حجاب مقید بودم. ولی الان واقعا از ته قلبم اعتقاد ندارم. و حتی فلسفه و دلیل این اعمال رو هم نمیدونم .

من درباره حجاب کلی مقاله خوندم و راستش فقط به حجاب بدن و اندام اعتقاد دارم چون واقعا باعث جلب توجه و گرفتن ارامش میشه ولی به حجاب مو اعتقاد ندارم.

دیگه نمیخوام حجاب داشته باشم. مادرم بشدت محجبس و پدرم هم شدیدا متعصب. از زمان کودکیم فقط بهم سخت گرفتن و اذیتم کردن که از همه چادریا متنفرم.

اونا خودشونو فرشته میدونن .همیشه وقتی یک تار موم پیدا بود چنان نگاه غضبناکی بهم میکردن و بهم توهین میکردن که به گریه می افتادم. میگفتم مگه من چیکار کردم؟ میگفتن خجالت بکش دختره ی  بی حیا. و من از بچگی همیشه این خاطرات تلخ و از این ادمای خشک مذهب ریاکار داشتم .

جالبه که این زن ها همیشه مجالس غیبت و تهمتشون به راهه و از بقیه گناها ابایی ندارن فقط یک تارموی من شده اسباب جهنم خدا. واقعا که از همه چادریای خشک مقدس جانماز اب کش و این مردای ریاکار که خودشونو حاج اقا میدونن و همه رو نصیحت میکنن و خودشون همه جور کثافت کاری می کنن متنفرم.

من میخوام ازاد باشم ازاد و بی ریا با خدای خودم. بخدا الان انگار به ارامش رسیدم .انقد ارومم با خدا در ددل میکنم. حتی نمازامو عاشقانه میخونم وقتایی که احتیاج به در ددل با خدا دارم نماز میخونم نه با بیحوصلگی و غر زدن.. ولی دیگه نمیخوام درگیر این افکار مسخره اونا بشم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)