سلام
دو ماهی هست که ازدواج کردیم و چند ماهی رو عقد بودیم، شوهرم 9 سال ازم بزرگتره بعضی رفتاراش اذیتم میکنه و بخاطر مسائل خیلی کوچیک دعوایی راه میندازه که حرفامون به جدایی و توهینو بی احترامی کشیده میشه وفتی هم که بعد دو روز آشتی میکنیم از حرفایی که زده خجالت میکشه .
مثلا فکر میکنه من به مردها نگاه میکنم یا اگه شوخی میکنم با خانوادم به خودش میگیره و فکر میکنه کلا همه دارن مسخرش میکنن، ناراحتیشم نمیاد رو که بگه با اخم گرفتن نشون میده در حد خیلی کوچیکم کتکم زده اصلا موقع دعوا خیلی توهین و بی احترامی میکنه، یه جورایی نگران آیندمم، مرد خوبیه اما این اخلاقش که دو روز خوبه دو روز بد و با هر چیز کوچیکی دعوا و بحث درست میکنه و اشکمو در میاره خیلی اذیت میشم .
یه جیزی هم تو خانوادش احساس کردم که انگار احترام زیادی نسبت به دیگر برادراش بهش نمیذارن نمیدونم چرا ؟ احساس میکنم انتخابم یکم اشتباه بود... نمیدونم والا... سردرگمم و آشفته

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه)