سلام
مردی هستم 40 ساله
رشته ام مهندسی عمران هست. دو تا بچه و یک همسر مهربان دارم. در کار خودم اگر تعریفی نباشد توانایی زیادی دارم . هم کارهای محاسباتی می توانم بکنم، هم برنامه نویسی و تدریس، هم نظارت و نقشه کشی و ...

دو سال هم هست که با توجه به علاقه ام در رشته دکتری زلزله ازدانشگاه سراسری با رتبه 10 قبول شدم و هم اکنون در حال گذراندن آن می باشم.

متاسفانه یا خوشبختانه به خاطر دقت زیاد در کارم حدود 6 ماه هست که کار ثابت ام را از دست داده ام. از طرفی درست 6 ماهه که یارانه ام هم قطع شده، هیچ کار محاسباتی و نقشه کشی هم نتوانسته ام پیدا کنم. به دانشجویان دکتری این ترم ، اجازه تدریس ندادند. خلاصه همه جوره مثل اینکه خدا منو فراموش کرده.

تو این شش ماه از شدت استرس و فشار عصبی به مشکل قلبی نیز گرفتار شدم و ادامه تحصیل هم برایم مشکل شده.

خواهش میکنم منو راهنمایی کنید. شهر ما شهر کوچکی هست که توش همه همدیگر را میشناسند. تو خرج خورد و خوراک و مدرسه بچه هام موندم .
یا حق


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)