سلام خدمت همه ی دوستان

واقعیتش من یه خواهر کوچکتر از خودم دارم که هنوز 20 سالش نشده اما با کاراش داره مامان بابامو دق میده ( ما کلا 2 تا بچه ام که من بالای 30 سال هستم و ازدواج کردم ) به خصوص از وقتی که وارد دانشگاه شده .

نمیخوام بیخودی از خواهرم تعریف کنم ولی چهره خواهر فوق العاده زیباست تا قبل ورود به دانشگاه اصلا اهل ارایش اینجور چیزا نبود اما از وقتی وارد دانشگاه شده اونقدر ارایش میکنه که اصلا شناخته نمیشه.

هر چی هم بهش میگم تو اونقدر زیبا هستی که نیازی به ارایش نداری میگه تمام دخترا تو دانشگاه ارایش میکنن اگه من نکنم بهم میگن امل تازشم پسرا عاشق دخترای ارایش کرده ان ....

هر از چند گاهی یه ایراد رو خودش میذاره و ... مثلا یه مدت میگفت دماغمو میخوام عمل کنم بعد از چند وقتی میگفت میخوام پروتز کنم لب های من کوچیکند و نازک، اصلا از لب هام خوشم نمیاد افتضاح هستند .

هر چی بهش میگیم دماغت مشکلی نداره لبات خوشگله میگه نه شما دارین دروغ میگین میخوایین اعتماد به نفس الکی بهم بدین یا قد خواهرم 1.68 همش میگه من کوتاهم وقتی هم میره دانشگاه با یه کفش  6  7 سانتی میره هر چی میگیم قدت خوبه این کفشا اصلا مناسب دانشگاه نیست ( من خودم با اینکه 6 سانت از خواهرم کوتاه ترم ولی کفش راحتی میپوشم ).

یا وزنش 53 چپ میره راست میره میگه من چاقم روزی 10 بار خودشو وزن میکنه امان از روزی که 10 گرم اضافه کنه به خدا اون روز تو خونه عزاست  .

این اخری هم گیر داده میگه میخوام برنزه کنم ( رنگ پوست خودش سفیده )  الانم سر ای موضوع حسابی تو خونه با پدرو مادرم بحث میکنه . این اخری به زور راضیش کردم بریم پیش یه مشاور وقتی رفتیم اونجا همه چیزو برای مشاور توضیح دادم مشاور از خواهرم خواست تا صورتشو بشوره تا اونو بدون ارایش ببینه خواهرم راضی نمیشد اما به التماس من و اصرار مشاور حاضر شد این کارو بکنه .

مشاور تا چهره بدون ارایش خواهرمو دید شوکه شد گفت تو با این چهره واقعا چرا داری ارایش میکنی اگه دخترا یا خانم خودم این شکلی بودن نمیذاشتم دست به صورتشون بزنن از اون روز خواهرم میگه تو از قبل با مشاور حرف زدی که این حرفا رو بزنه .

هر چی هم میگم اینجوری نیست قبول نمیکنه علاوه بر اون تمام فامیل هم میگن چرا خواهرم ارایش میکنه اما خواهرم میگه اونا برای دلخوشی دادن به من این حرف رو میزنن من زشتم .

من واقعا نمیدونم چکار کنم از شما دوستان عزیز خواهش میکنم راهنماییم کنید


مرتبط :

مامانم فکر میکنه پسران از دختران ساده تر خوش شون میاد

شوهرم از من میخواد که تو خونه همیشه براش آرایش بکنم

نظر آقایون در مورد آرایش ملایم و حجاب کامل مانتویی

چطوری بهش بگم بیرون از خونه آرایش نکنه ؟

می ترسم اگه بدون آرایش باشم پشیمون بشه

آرایش کردنم برای شوهرم عادی شده

آقایون آرایش نکردن خانمها رو چی تفسیر می کنند ؟

دلم نمی خواد در شب عروسیم خانمم به آرایشگاه بره

آرایش بیشتر و لباس باز تر مساویه با جایگاه اجتماعی بالاتر ؟

پوشش چادر با آرایش و میزان جلب توجه آقایون

از خانمم می خوام بیرون از خونه یه آرایش ملایم بکنه ولی گوش نمی کنه

آرایش کردن دلیل خاصی داره؟

خواستگارم می خواد که قبل و بعد از ازدواج آرایش نکنم

چطور از دخترا بخوایم در خواستگاری بدون آرایش باشن ؟

با آرایش و مو بیرون گذاشتن به جایی نرسیدم

بالاخره دختر برای ازدواج کردن باید آرایش کنه یا نه ؟

شوهرم هیچ وقت بهم نگفته برام آرایش بکن

آرایش نکردن دختر مورد علاقم ، مانع ابراز علاقم به اون شده !

آیا پسران در انتخاب همسر، فریب آرایش بعضی از دختران رو می خورند ؟

دلیل آرایش غلیظ بعضی از خانم ها متاهل در مراسم عزاداری چیه ؟

چطور آرایش کنم که یکی در حد خودم گیرم بیاد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)