سلام

ببخشید من یه گله ای دارم از دختر خانومای تازه ازدواج کرده . ما پسرای بدبخت یه عمر صبر میکنیم نیاز خودمونو سرکوب میکنیم نمیریم دنبال دخترای ملت ، به امید اینکه حلال و با زنمون نیازمون جبران شه .

بعد عقد میکینیم دختر خانوم  میگه من نمیدونم از رابطه بدم میاد یا باید 4 یا 5 ماه باهاش با متانت برخورد کنی که بعد بذاره بغلش کنی یا مثلا اگه بوسش کردی میگه تو چقدر بی جنبه ایی یا چقدر  بی حیایی ؟

یا اصلا نمیذاره ببوسیمش  بهش بر میخوره ، باید فقط یه برنامه تنظیم کنیم که بعد عقد هزارتا کلک بزنی که بعد چند ماه بتونی تو بغلش بخوابی . این چه وضعشه ؟

الان میان میگن ما هم پاک بودیم نمیتونیم تو بغل یه ادم  غریبه بخوابیم ، اخه شوهر غریبست ؟

مرد باید همون شب عقد راحت تو بغل خانومش بخوابه نه همینطور تا صبح تو نعوظ باشه پدرش در بیاد .

مرتبط با مسائل جنسی دوران عقد:

پوشیدن لباس های باز در دوران عقد جلوی شوهر، خوبه یا بد؟

تاره عقد کردیم، چطور به شوهرم بگم سطح روابط مون رو بالاتر ببره؟

شوهرم بعد از عقد ازم دوری میکنه

در دوران عقدم ولی با هم حتی رابطه ای در حد روبوسی نداشتیم

در طول سه سال عقد، رابطه مون از سطح دست دادن فراتر نرفته، چرا ؟

کار درستی کردم که در دوران عقد راضی به رابطه کامل شدم ؟