بسم الله الرحمن الرحیم
ابجیا و داداشای عزیزم حرفایی که مینویسم شعار و حرفای تکراری نیست . اگر درگیر  مشکل خودارضایی  هستین بهتون توصیه میکنم که بخونید.

مرحله اول : قبل از هر کاری قبول کنید که کارتون اشتباهه و هم خدا رو با این کار زشت ناراحت میکنید و هم به جسم و روح خودتون آسیب می زنید.

مرحله دوم: حالا که قبول کردین شما به این درد مبتلا هستین مثل یک بیمار با خودتون برخورد بکنید بیماری که نیاز به مراقبت و درمان داره و بهتره که اگر براتون امکان داره از یک مشاور و یا روانشناس کمک بگیرید. تو این مرحله شما باید هر بار که مرتکب این خطا میشین اون رو روی کاغذ یاداشت کنید و زیرش بنویسید که این کارو در چه زمانی و چه مکانی انجام دادید و دلیل انجام کارتون چی بوده یا چی باعث شده تحریک بشین این کار بهتون کمک میکنه تا دیگه دفعات بعد تو اون موقعیت و شرایط قرار نگیرید .

بچه هایی که چت روم میرین به قصد های مختلف دوست پیدا کردن تفریح یا هر چی بهتون توصیه میکنم که به تدریج اما به صورت جدی این کارو کنار بزارین چون خودش ناخوداگاه شما رو تحت تاثیر قرار میده .

مرحله سوم: تو این مرحله شما برای خودتون یک برنامه و نقشه مشخص دارین و حالا باید هدفتون کم کردن این کار و انجام اون به فاصله هااااای زیاد باشه اگر این کار رو 2 بار در روز انجام میدین اول هدفتون 1 بار در روز باشه بعد 1 بار در سه روز و بعد هم به همین منوال کاهشش بدین.

به چند تا نکته توجه دقییییق و جدی داشته باشین:

از خوردن چیزای گرمی مثل خرما عسل موز گرچه میدونم همتون دوست دارین به شدت بپرهیزین.

اصلا فکر نکنید که غیر قابل ترکه و شما ابدا نمیتونید این کارو کنار بزارین یا اینکه بخواین اون رو به بعد از ازدواج موکول کنید.

سعی کنید تا جایی که میتونید به بدن نا محرم یا حتی هم جنس خودتون نگاه نکنید جاهایی مثل استخر کنار دریا شیر دادن به بچه باشگاه و یا هرجای دیگه

هیچ وقت از امید و رحمت خدای مهربونتون غافل نشید یه دکتری میگفتن که خدا هیچ وقت از بندش بدش نمیاد بنده ای که گناه کاره از گناه و کار بد و زشت اون بدش میاد اما بندشو دوست داره پس همیشه امیدتون به خدای بالای سرتون باشه و همیشه ازش کمک بخواین .

مرحله آخر: حالا شما فاصله رو خیلی زیاد کردین و به 1بار در ماه رسوندین .حالا وقتشه که سعی کنید تاااا لحظه ی اخر تحمل کنید و تو مواقع اورژانسی ام سریع با پلیس خدا تماس بگیرین و ازش کمک بخواین

بچه ها یه نکته اساسی اینه که فکرتون رو درگیرش نکنید یعنی هر وقت دیدین از ذهنتون خطور کرد فکرش سریع به چیزای دیگه فکر کنید این تو مرحله اخر خیلی مهمه . وقتی که دیدین زمان زیادیه که پاکین برین تو یه امامزاده و یا زیارتگاه و نماز توبه بخونید . دو رکعت نماز عادیه  با 50 تا قل هو الله تنبلی نکنید تاثیرش فوق العااااااااادس!. امیدوارم که نتیجه بگیرین برای هم دیگه دعا کنیم . من 72 روز هست که پاک هستم برام دعا کنید  .
برای همتون یک ازدواج خوب و پاک رو ارزو میکنم در پناه خدا!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)