سلام

من یه دختر هستم که قصد شروع به انجام کاری رو دارم و دوست دارم که کاری انجام بدم، نه فقط به خاطر پول. ممکنه بخوام تو رستوران یا مهد- (تهران) کار کنم.

اول این که ، متاسفانه آشپزی بلد نیستم. کسی که توی رستوران به عنوان پیش خدمت کار می کنه چه چیزهایی رو باید بلد باشه و چه وظایفی بر عهده ش هست؟ هزینه ها و ساعات کاری حدودا چه جوریه ؟ کسی تجربه ای در این زمینه داشته ؟ محیط کاریش برای یه دختر مناسبه؟

و دوم ، برای کار در مهد یا پیش دبستانی اگه پارتی نداشته باشی ( لطفا نگین بدون پارتی نمیشه و ... )، چطوره ؟ هزینه ها ؟

ما هیچ بچه ی کوچیکی توی خانواده و ... نداریم، بنابراین اطلاعاتم در این زمینه تقریبا صفره! ولی بچه ها رو خیلی دوست دارم. شنیدم اول به عنوان کمک مربی- یه همچین چیزی! میری و کارهای کوچیک رو انجام میدی. 

چه جوری باید اقدام کرد؟ مهدها سن خاصی دارن؟ مثلا بچه شیرخواره و بچه 5 ساله یه جا هستن؟ ممنون میشم اگه کسی تجربه داشته، منو راهنمایی کنه.

متشکرم


مرتبط با مهد کودک:

بین معلم ابتدایی و مدیریت مهد کودک پیشنهاد شما کدومه؟

سختی ها و شیرینی های مدیریت مهد کودک



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)