سلام
من گناهکارم و بی اراده ... لطفا راهنماییم کنین...

مشاوره حضوری میرم اما نتونستم مشکلات جنسی رو در میون بگذارم... امسال آزمون مهمی(ارشد) دارم ولی دلم به خوندن نمیره

بچه که بودم ازم سواستفاده جنسی شده به پزشک زنان نگفتم اما ایشون گفتن که ممکنه خونریزی نداشته باشم و قبل از ازدواج پزشکی قانونی برم تا حرف و حدیثی نباشه

ابتدایی که بودم با یکی دو تا از دختران فامیل حمام میرفتم اونها از من بزرگتر بودن و البته خیلی جنسی و من تنها بودم و دوست میداشتم در جمع دوستانه باشم.  بعد که فهمیدم کلاااا قطع ارتباط کردم اما مشکل جدیدی گرفتار شدم خ .. ار

مادرم همیشه کتکم میزد و من شاید هایپرسکسوال شده بودم یا عادت طوری که در مدرسه هم انجام میدادم ای وای بر من .

تا الان گرفتارم دوم دبیرستان اقدام کردم به ترک دادن خودم اینو بگم که  کمی افت تحصیلی و افسردگی همیشه داشتم ولی توبه و دوباره شکست .

فهمیدم که ارادم ضعیف تره و کلا در طول این همه سال فقط 6 ماه تونستم انجام ندم . ورزش میکردم به تغذیم توجه میکردم مطالب تحریک کننده نمیخوندم.... خوب بود تا شد سال دوم دانشگاه

من گوشی جدید گرفتم با اینترنت پر سرعت.... و آشنایی با پورن.... اعتقادم کم رنگ شده خودم رو زشت میبینم روزها دنبال شکل مثل خودم میگشتم تا باورم بشه طبیعیه ....

نمازم قطع شده.... دیوانه شدم و بدخلق... با هیچکس نمیسازم... از ازدواج فراریم و بخاطر بالا رفتن سن شاید بخوام ازدواج کنم

خواستگار مناسب رو بخاطر ادامه تحصیل رد میکنم ا... از ادامه تحصیل بازمانده ام بخاطر مسایل جنسی و اعتیاد به اینترنت.... میخوام دوباره شروع کنم به مصرف قرص البته زیر نظر پزشک بخاطر افسردگی و بداخلاقی و فکرهای مضخرفم.... اما حاضر نیستم در مورد مسائل جنسی حرفی بزنم نه به روانشناس نه روانپزشک

دارم وقتمو از دست میدم اگر ارشد قبول نشم بخاطر این کثافت کاریا و بی اراده بودنم یه شکست خورده به تمام معنا خواهم شد....

قبل از ارشد هم هیچ تمایلی به ازدواج ندارم چون خواستگار خوب میخوام و هدف ازدواج رو مسایل جنسی نمیدونم میخوام خوب بشم و در سطح انسان هایی که دوس دارم باشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)