سلام
من یه کنکوری هستم و دارم درس میخونم پسر هم هستم من پدر و مادرم از هم جدا شدن کسی هم تو زندگی ندارم راهنماییم کنه شاید جای این سوال اینجا نباشه ولی خواهشا اگه اطلاعاتی دارید کمک کنید ممنون
خوب من واسه انتخاب رشته سوال دارم میخواستم بپرسم به نظر شما رشته رادیولوژی خوبه اصلا ؟بدرد میخوره  ؟ ماهی چند در میارم ؟ اگه تو شهرستان باشم  و  دانشگاه ازاد که این رشته رو دارن رتبه چند میخواد حدودا و میگن خطر داره این رشته این راسته یا نه؟ و فرقش با فیزوتراپی چیه کدومش بهتره برم ؟
و به نظرتون امنیت کاری معلمی بیشتره یا این رشته و واسه معلمی باید رتبت حدوا چند باشه  و  ماهی چند در میاری؟

ممنون که میخواید کمک کنید

مرتبط:

بازار کار رشته ی تکنسین رادیولوژی

در حال حاضر حقوق تکنسین رادیولوژی چقدر هست؟

به نظر شما رشته رادیولوژی خوبه ؟

من بین رشته گمرک و رادیولوژی موندم ، درآمد کدوم بهتره ؟

چند سوال در مورد رشته رادیولوژی

آینده شغلی رشته رادیولوژی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)