سلام دوستان
من یک ماهه که با اقایی نامزد کردم البته بدون هیچ محرمیتی و خدا رو شکر تا حالا با هم مشکلی نداشتیم و همیشه با هم رسمی برخورد کردیم .

ولی الان دوست دارم که نامزدم یه مقدار احساساتشو نشون بده و بعضی وقتا حرفای رمانتیک و عاشقانه بهم بزنه ولی نمی دونم که چه جوری ازش بخوام .

ایا باید صبر کنم که خودش شروع کنه یا من اول شروع کنم. از شما دوستای عزیزم  خواهش میکنم که راهنماییم کنید که چه جوری ازش بخوام که بعضی وقتا عشقولانه باشه.

در ضمن از عباس اقا و اقا سامان بزرگوار که همیشه از نظراتشون استفاده کردم هم عاجزانه خواهش میکنم راهنماییم کنید چون واقعا خودم از نظر احساسی نیاز دارم و از طرفی هم نمیخوام خودم شروع کننده باشم.

ممنون از بزرگواری همه دوستان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)