سلام

اوقات به کام.

بنده فارغ التحصیل یه رشته ی مرتبط با پزشکی هستم. نه علاقه ای به این رشته داشتم و نه دارم و صرفا از روی ندونم کاری دست به این کار زدم...
حقیقتش خیلی علاقمند به امور متافیزیک و مابعدالطبیعه هستم. از بچگی عاشق این جور مسائل بودم. و البته این مسائل که در دانشگاهای دنیا صاحب کرسی هستن از خرافه به دورند و علمی مورد بحث قرار میگیرن.
حالا سوال من اینه آیا توی ایران امکان تحصیل دانشگاهی و آکادمیک در این رشته هست؟ کسی اطلاعی داره؟
لطف میکنید اگر کمکم کتید.
یاحق


پیشنهاد:

معرفی کتاب با موضوع فیزیک کوانتوم

دیپلم انسانی دارم، چطور دیپلم ریاضی بگیرم و کوانتوم بخونم؟

معرفی کتاب با زبان ساده در زمینه نجوم و کوانتوم

معرفی کتاب با موضوع فیزیک کوانتوم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)