سلام
دوستان جواب این سوال واسه ی من خیلی مهمه لطفا با دقت جواب بدید. ممنون.
داداش من 10 سالشه . منو خواهرم حدود 9/10 سال ازش بزرگ تریم. من خودم از اینکه یکی نزدیکم هم بشینه بدم میاد کلا خفه میشم اما داداشم همش میگه آجی بیا بغلم، بوسم کن تا 5/6 سالگی پیش خودم و خواهرم میخوابید الان از 8 سالگی هی میگه میشه بغلت کنم؟

دیگه اون بار عصبانی شدم گفتم فقط روزی یک بار، اما مامان دوستم معلمه گفت پسرش اینطوره و باید خیلی بغلش کرد و بوسیدش که عقده ای نشه. الان به نظرتون من چکار کنم؟؟؟

 والا حسابی موندم. به نظرتون چطور باید باهاش برخورد کنم؟؟ اینم بگم مادر پدرم خیلی رعایت میکنن خود من اول دبیرستان یه سری چیزارو فهمیدم با تبلتشم فقط کلش بازی میکنه اما نمیدونم تو مدرسشون چه خبره؟ با پسرای بزرگتر از خودشم میگرده. فیلم های خارجی جنگیم که بعضی قسمتهاش مناسبش نیست میبینه. نمیدونم چطور برخورد کنم!!! دیگه خودتون یه راه حلی جلو پام بذارید.

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی پسران (۶۳ مطلب مشابه)