سلام دوستان
مشکلی دارم که فکر میکنم فقط اینجا میتونم مطرحش کنم
دختری ۱۷ساله هستم و همیشه سعی داشتم که با هیچ‌ پسر غریبه ای به هیچ صورت رابطه ی خاصی نداشته باشم تا اینکه پارسال با یه اقا پسری توی یکی از این شبکه های مجازی آشنا شدم.

اول صحبت های ما خیلی عادی بود ولی کم کم ما به هم وابسته و علاقمند شدیم تا اینکه با اصرار من رابطمون قطع شد، از اوایل تابستون که رابطمون قطع شد خیلی اتفاقا افتاد،قطع رابطه برای جفتمون خیلی سخت بود، بخصوص اینکه ایشون واقعا پسر خوبی هستن از هر لحاظ، حالا بعد چند ماه ایشون دوباره برگشتن و میگن من نمیتونم شما رو فراموش کنم،تنها دختری هستم که واقعا اینطور بهم علاقمند شدن و اینا...

به علاقه شون واقعا ایمان دارم،دروغ نمیگه،اما مشکلی که اینجا هست اینه که من آدم نسبتا مقیدی هستم عقل و وجدانم میگه که نباید دوباره رابطه رو شروع کنی اما دلم بدجور ساز مخالف میزنه،به خودم میگم هیچکس دیگه ای نمیتونه مثل اون منو دوست داشته باشه یا حتی ب خودم میگم ایشون که منو اینقدر دوست داره و میگه واقعا نمیتونم فراموشت کنم اگه بعدا هم نتونه فراموش کنه و تو ازدواجش مشکل پیش بیاد من اینجا مقصرم و بعدا اثرش تو زندگیم خودشو نشون میده...
واقعا بین دو راهی موندم،میگن اینقدر نباید دلو سرکوب کرد
چیکار کنم؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)