سلام

دوستان، من 26 سالمه و برادرم 29 . برادرم تا حالا هیچ دوست دختر و رابطه ای نداشته و میشه گفت غریبه ست با اینکارا.

من تو 22 سالگی یه رابطه ناموفق داشتم.از اون روز به بعد خانواده همیشه بمن شک داشتند که حتما دارم دوباره با پسری حرف میزنم و اینا. پدر و مادرم دیگه اینجوری نیستن. برادر کوچیکمم اونطوزی نیست. اما این برادر بزرگم همیشه بهم مشکوکه.

منم خدایی با کسی در ارتباط نیستم،.حالا وقتی تبلتمو دست میگیرم و اینترنت میرم، مثل همه اونایی که این روزا از تلگرام و اینستاگرام و اینا استفاده میکنن، هی بهم میگه داری چیکار میکنی؟

ضمن اینکه من در اون حدم مثل معتادا دست نمیگیرم، خیلی زیاد، اما اون خودش استفاده نمیکنه و مال منو زیاد میدونه. منم دیگه واقعا خیلی عصبی میشم وقتی الکی بهم گیر میده.

حتی اگه گیر نده با نگاهاش یه طوری نگاه میکنه که انگار من چیکار میکنم تو اینترنت. خیلی زیاد حرص میخورم و گریه میکنم. منم در قبالش اکثرا عصبانی میشم و نمیدونم ، حالت دفاعی میگیرم .

دیگه نمیدونم چیکار کنم ؟ چه جور با این حس کنار بیام، بدم میاد و خفه میشم از اینکه اینقدر بهم مشکوکه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)