سلام

من 23 سالمه و دخترم تا حالا با هیچ پسری دوس نبودم و خواستگارم نداشتم.. قیافم معمولیه.. خیلیا تو فامیل از من کوچیکتر با اینکه از نظر قیافه و اخلاق از من پایینتر بودن الان نامزد دارن ..

تا حالا هیچ پسریم بهم ابراز علاقه نکرده اما همه ی دوستام یکیو دارن تو زندگیشون بعضی وقتا که راجبه دوس پسراشونو رابطشون حرف میزنن پیش خودم میگم چرا کسی نیس که به من یه دوست دارم بگه چند وقتیه همش به این فکر میکنم نکنه من تا آخر عمرم تنها بمونم و هیچ وقت عشق رو تجربه نکنم .

خب واقعا منم دلم میخواد یکی بهم عشق بورزه و دوسم داشته باشه.. دقیقا الان دو هفته ست هر شب خوابای مختلف و عجیب غریب میبینم یه شب خواب دیدم تو بغله یه پسری تو یه خونه ایم که تقریبا نیمه برهنم و یه سری اتفاقاته دیگه، وقتی بیدار شدم خیلی ترسیده بودم صدبار خدا رو شکر کردم که خواب بود..

یه شب دیگه یکی از آشناهای دورمونو دیدم که داره بهم ابراز علاقه میکنه شبای دیگه هم همینجوری بود پسرای غریبه و آشنا .. بعضی وقتا خوابام مثه همون اولی چندش میشه.. آخه مثلا اینجوریم نیست که من بهشون فکر کنم و بعد خوابشونو ببینم اکثرشونو چندین ساله ندیدم..

من وقتی میگم چرا من هیچ کسو ندارم هیچ فرد خاصیم مد نظرم نیست.. از خوابای خودم خجالت میشم.. بنظرتون اینا نشونه ی چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)