سلام به همه دوستان.
من خودم هم این مشکل رو دارم. تا جایی که میتونم مختصر حرف میزنم ولی هنوز طوری که میخوام نشده؟
چند تا مثال براتون میزنم تا بهتر متوجه منظورم بشین:

- زمانی که فردی داره یه چیزی رو تعریف میکنه و دو ساعت از حاشیه میگه.

- اگه یادتون باشه همیشه ناظم ها میخواستن بگن منظم باشین شلوغ نکنین.نیم ساعت تو اوج گرما مجبور بودیم وایسیم که همین یه حرف رو بزنن اونم با کلی حرفهای بی ربط من بابت همین همیشه سردرد داشتم.

- وقتی گیر آدمی میوفتی که خیلی خاطره تعریف میکنه مخصوصا با تلفن همراه بیشتر حرفاش هم چرت و پرته.

- زمانی که استاد دانشگاه به جای اصل داستان که 5 دقیقش مهمه 2 ساعت وقت آدم رو میگیره.

- تو دانشگاه همایش میزارن 2 دقیقش هم مفید نیست اصلا مگه مریضین همایش میزارین؟

- یا مثلا تو بحث های مربوط به اخبار مهمون ویژه اوردن که رئیس فلان ارگانه مجری ازش میپرسه نظرتون رو یک کلمه بگین آره یا نه.اونوقت یارو دو ساعت دری وری بهم میبافه نه میگه آره نه میگه نه.مجری هم هنگ میکنه.

بنظرم نصف زندگیمون حرفای مفت و بدرد نخوره(من اول خودم رو میگم) شما هم موافقید؟
چرا مثل بعضی کشور ها خیلی شیک و رسمی و مختصر برخورد نمیکنیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)