سلام

من نزدیک چهل سال دارم و نه نزدیکی داشتم نه خودارضایی چندی پیش بعد از مراجعه به دکتر زنان و زایمان و انجام سونوگرافی شکمی و ام آر اس با و بی تزریق در رحمم فیبروم 11*10.5*11.5 تشخیص داده شد و نظر دکتر به جراحی باز ( سزارین ) و برداشتن فیبروم هست در نتیجه ام آر اس .

با توجه به ترجمه دست و پا شکسته ای که کردم زخمی در انتهای چپ رحم هم بوده ولی دکتر راجع به اون اشاره ای نکردند فقط با وجود اعلام باکره بودن از طرف من باز سئوال کردند آیا من باکره هستم یا خیر؟ دلیل این پرسش چه چیزی بوده؟ آیا امکان دارد چاقی و اضافه وزن بالا در این مسئله دخیل باشد ؟

و می خواستم بپرسم هنگام عمل سزارین آیا می شود باکرگی را تشخیص داد یا خیر؟
ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)