سلام

1. پسرها شما چه نوع دختری رو مثل خواهر خودتون می دونید و با بودن در کنارش هیچ جوره نمیتونین به فکر دوستی یا ازدواج باهاش فکر کنید؟! اصلاً چنین حسی می تونه وجود داشته باشه؟ 

2. یه دفعه من همین جوری داشتم با یه پسری چت می‌کردم، (برای اینکه کم روحیات پسرها دستم بیاد و  شیطنت‌های بچگی و اینها)، بهش گفتم میشه منو مثل خواهرت بدونی؟ 

پسره هم سن زیادی نداشت، تقریباً همسن من (16 سال) و به این حرفم خندید و گفت نه نمی شه. ازش پرسیدم چرا؟ گفت بعداً بهت میگم که من چند روز بعدش کلاً اکاننتمو تو اون سایت پاک کردم.  امّا این سوال هنوز تو ذهنم مونده... دلیلش چی می تونست باشه؟!

لطفاً نظرم رو به استهزا نگیرید، حتی اگه به نظرتون کارم یا سوالم خیلی مناسب نیست، پیشاپیش عذرخواهی می کنم.


مرتبط:

پسر مورد علاقه م منو خواهر خطاب کرد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)