با سلام خدمت دوستان .

من یک مشکلی دارم که انگاری توی یه دو راهی موندم .
حدود یک هفته است که عقد کردم . همسرم تو جلسات خواستگاری گفت من از نظر جنسی نرمالم ولی الآن با اینکه فقط یک هفته گذشته ایشون خیلی خیلی گرمن . من از این جهت مشکلی ندارم .

فقط مشکلی که هست ایشون تو این مدت کمی که گذشته از من رابطه ی کامل رو درخواست کردن . ما تو خانوادمون رسم اینه که تو دوران عقد رابطه ی کامل برقرار نمیکنن .

من بهش گفتم که تا زمانی که عقدیم من نمی تونم قبول کنم که رابطمون کامل باشه . یک شب کامل با من صحبت کرد و منو تو دو راهی گذاشت . بهم گفت که من این همه دوران مجردی صبر کردم . تا زمانی که مجرد بودم با خودم کنار میومدم ولی الآن که ازدواج کردم قضیه فرق میکنه .

الآن میزان تحریک پذیریم خیلی بالا رفته . مثل این میمونه که گرسنه ای و یه غذای خوشمزه جلوته ولی میگن بهش دست نزن .

بهم میگه مطمئن باش که اگه تو دوران  عقد خیلی خوب ارضا نشیم از همدیگه سرد میشیم . بهش گفتم از روشای دیگه ارضا میشیم . گفت ارضایی که با دخول باشه خیلی بهتره . معاشقه شبیه حالت استمناء ولی حلاله و مشکلی نداره . میگه معاشقه خیلی خوبه ولی واسه تحریک .
یه جورایی بهم هشدار داد که ممکنه ازت سرد بشم . منم تمام دلایلی که رابطه ی کامل تو دوران عقد بده رو گفتم . ایشونم واسه همش یه راهکاری گذاشت . ولی در نهایت گفت تصمیم با خودته و من دوست دارم که کاری رو انجام بدیم که تو از ته قلبت دوست داشته باشی .
حالا با این شرایط من موندم چی کار کنم . از یه طرفی بهم هشدار داد که ممکنه از من سرد بشه ، از طرف دیگه هم تو خانواده ما این کار ممنوعه .. من خیلی دوسش دارم چون واقعا پسر خوب و باایمانیه ولی از یک طرفم میترسم ..
دوستان لطفا راهنماییم کنین ..

با تشکر