سلام
من یه دختر 24 ساله هستم با قیافه و ظاهر معمولی . مادرم سال 89 فوت کرد . یه بردار بزرگ تر از خودم دارم. 29 سالشه جدا زندگی میکنه و وضع مالیش هم خیلی خوبه و از همه مهم تر به شدت خوش قیافه و خوش تیپ هست . این برادرم خیلی منو دوست داره و روم حساسه .

حقیقتش من تازگی جایی مشغول به کار شدم ( حالا کاری ندارم داداشمو با هزار زحمت راضی کردم و کلی تحقیق کرد و کلی شرط گذاشت, بابام  راضی شده بود اما برادرم اجازه نمیداد) و چون محل کار برادرم نزدیکه بعضی وقتا موقع تعطیل شدن شرکت میاد دنبال من
قضیه اینه که یکی از همکارا که 1 دختری هست تقریبا هم سن و سال من ، این دوستم که اسمش مریم هست یه چند باری با ما اومد خوب مسیرش تا یه جایی یکی بود و گفتم بیاد حالا عیب نداره .

تا این که دیدم یه مدت خیلی صمیمی شد و میاد خونه و هی زنگ و اینا ، بعد یکی دو ماه برگشت گفت نوشین تو دوستمی خواهرمی (!) حقیقتش من دوست دارم ازدواج کنم و به برادرت علاقه مند شدم خواهری کن در حقم یه جوری اشنامون کن من اینجوریم اونجوریم...
خلاصه منم گفتم حالا دختر بدی نیست برادر منم تنهاست سنشم داره بالا میره بد نیست خوبه بکنیم این کارو .

به برادرم گفتم و اونم گفت باشه و قبول کرد . خلاصه قضیه جدی شد و خوانواده ها در جریان قرار گرفتن رفتیم خونشون اونا اومدن و مریم و اشکان عقد کردن .

" چشمتون روز بد نبینه از روز عقد مصیبت من شروع شد "
خانومی که دیروز اونجوری بود از این رو به اون رو شد ، زیر و رو شد ، حالا منم تحمل میکردم
جایی میرفتیم خودش جلو می نشست من عقب می نشستم تو راه هندزفری میذاشتم اینا حرفی میخوان بزنن ناراحت نباشن و ... . ولی خیلی اذیت میکرد .
"چرا به خواهرت پول میدی؟ چرا بغلش میکنی؟ چرا با هم بیرون میرید؟ چرا میری دنبالش؟
چرا خونت میاد (!!!)؟ و ..."
من چاره ای نداشتم غیر تحمل ، چه میشه کرد پشیمون بودم ولی پشیمونی سودی نداشت . تا این که یه روز سر میز غذا سر یه اب ریختن سرم داد زد (بهانه) . منم دلم پر بود یه دفعه زدم زیر گریه ، برادرم و پسر عموم هم نشسته بودن ، یه دفعه برادرم زد زیر گوش مریم ، اونم گریه کرد و رفت همون موقع .
بعدش گفت تحمل ندارم کسی اذیتت کنه نوشین میخوای باهاش بهم بزنم؟
منم گفتم حتما تعارف میکنه گفتم نه بابا اصلش اینه شما خوش باشید و .... . خلاصه اینا اشتی کردن تا ماه پیش گفته به برادرم بین من و خواهرت باید یکیو انتخاب کنی!

خلاصه اشکانم گفت من خواهرمو انتخاب میکنم و اینا ، بی وجود فکر کرده بود بعد 24 سال من به یه دختر تازه از راه رسیده میفروشه .

با هم بهم زدن. خوانوادشونم اذیتمون کردن زیاد . حالا بعد 1 ماه دیدم خانوم یه دسته گل گرفته اومده پیش من که ببخشید و این حرفا و بیا و وساطت کن و من قول میدم یه ادم دیگه بشم و گریه و التماس و من عاشق اشکانم بدون اون میمیرم و ... . پیش خودشم رفته بود جواب رد و بی محلی گرفته بود .
من ادم کینه ای نیستم. ولی نمیدونم چیکار کنم. اگه بخوام میتونم وساطت کنم رو حرف من اشکان حرف نمیزنه ولی میترسم دوباره این همون جوری بشه از یه طرفی ازش بدم اومده ، از یه طرفی نمیدونم حس خوبی ندارم بهش ، از یه طرفم از خدا میترسم نکنه من باعث جدایی و گناه 2 نفر شده باشم .
نمیدونم چیکار کنم حسابی گیر کردم . کاش از اول این کارو نمیکردم . خلاصه نوشتم خیلی قضیه شاخ و برگ داره. من در حقش خوبی کردم اما اون نامردی کرد و حالا توقع داره دوباره خوبی کنم .
شما جای من بودید چه میکردید؟ من خیلی از خدا میترسم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)