باسلام
ایا این کارهای من درسته؟
من یه نامزد دارم که منو خیلی دوست داره و منم خیلی بهش علاقه دارم و دوستش دارم
(باهم محرم هستیم)
گاهی اوقات که بهم میگی بیا ارضات کنم من از روی سختی غسل کردن و یا خستگی میگم نه بمونه برای بعد و یا بمونه برای فردا ولی فردا هم همینطوری میشه
گاهی خیلی شدید ناراحت بشه
گاهی هم ناراحت میشه و به روم نمیاره
نمیدونم نظر شما دوستان چیه درباره این

ایا ممکنه ازم سرد بشه؟
اگه سرد بشه ممکنه ازم فاصله بگیره؟
این رو هم بگم برای ارضا حتی از راه تلفن هم میتونه منو ارضا کنه  منم خیلی از این کارش لذت میربم  و از این کار بدم نمیاد و خوشمم میاد
فقط نمیدونم چرا خیلی وقا نمیتونم تن بدم  اصلا نمیدونم چمه
*ضمنا ایشون حتی توی این ارضا ها بارها گفته من از ارضا شدن تو لذت میبرم و مهم تو هستی برام
*ازم میخواد که در رابطه کاملا بی حیا باشم  همیشه  ولی من میگم همیشه نه گاهی وقتا باشه
*و تا حدی میتونم بی حیا باشم براش  ولی کامل اونطوری که دوست داره نتونستم فعلا  این موضوع رو هم کمکم کنید

ایا این کارهای من درسته؟
لطفا هر نوعی که میتونید راهنمایی کنید