سلام آقای نجفی 
من آدم مذهبی هستم و در خانه پدری همیشه لباس های گشاد و پوشیده تنم میکردم . اکنون که ازدواج کرده ام دلم میخواد عوض خانه پدرم را در آورم لباس های باز با رنگ های شاد بپوشم . ولی همسرم مدام میگه برو لباس بهتر بپوش .میگه وقتی این طوری میپوشی حالم یه جوری میشه .(ایشون تو جامعه خیلی هستند و تقریبا مذهبی) چه کار کنم ؟؟

پاسخ :
سلام
یه خانم در خونه به طور کلی وقتی با شوهرش تنهاست دو جور لباس باید بپوشه . اکثر مواقع یه لباس عادی که آراستگی داشته باشه و در موارد خاص که قصد رابطه دارید باید از لباس های باز و تحریک کننده استفاده کنید .
قبلا به خانم های متاهل توصیه ی اکید کردیم که اندام جنسی شون رو بیش از حد برای شوهرشون در معرض نمایش قرار ندن . چون براش عادی میشه . برای این که چنین اتفاقی نیافته ، توصیه میشه هفته ای دو بار از لباس های تحریک کننده استفاده کنید . مگه این که شوهرتون نظر دیگه ای داشته باشه .
مخالفت شوهرتون با پوشیدن این لباس ها می تونه این باشه که با دیدن شما در اون لباس ها تحریک میشه و به دلایل مختلف نمی خواد با شما ارتباط برقرار کنه . بنابراین وقتی شما رو با اون لباس ها می بینه اذیت میشه .
یه دلیل دیگه شاید این باشه که می ترسه همون موقع یه مهمون براتون بیاد و نتونید به پیشواز مهمان برید . حالا فرض کنید این مهمان کسی باشه که با شوهرتون صمیمی باشه و اهل شوخی ! می دونید چه سوژه ای براش ترتیب میدید ؟
بنابراین پوشیدن این لباس ها رو به زمانی واگذار کنید که قصد دارید رابطه ی جنسی برقرار کنید . موقعیت شناس باشید . طبیعتا مردی که تازه از سر کار برگشته و خسته است نمی تونه از پوشش های خاص استقبال خوبی بکنه .
حتی موقع خواب ، اگه شوهرتون مخالفتی نداره از لباس های باز استفاده نکنید . همه ی این کارها به خاطر اینه که وقتی شوهرتون شما رو با اون لباس ها می بینه ، چشاش گرد بشه !
موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)