آیا من باید بگویم مرگ بر امریکا؟
آیا من باید از امریکا متنفر باشم؟
من یک پسر نابینای 29 ساله هستم با خودم داشتم فکر میکردم اگر کشور امریکا نبود من الان چه وضعیتی داشتم بگذارید از اینجا شروع کنم ما نابینایان برای کار با رایانه از نرم افزارهای صفحه خوان استفاده میکنیم که بهترینشون نرم افزاری به نام JAWS  است که متعلق به یک شرکت امریکایی به نام Freedom Scientific  است من با یکی از بزرگان این شرکت با ایمیل در ارتباطم ایشون میگند ساخت و تولید این چنین نرم افزارهایی  هزینه سنگینی داره که به دلیل کرک شدن این نرم افزارها هزینه ها چند برابر میشه ایشون میگند اگر یک روز دولت امریکا از ما حمایت مالی نکنه شرکت ما نابود خواهد شد و بقیه ماجرا رو حدس بزنید
کمپانی عظیم گوگل که همش در رسانه های ما میگند جاسوس صهیونیستهاست زندگی مرا از این رو به اون رو کرده این کمپانی عظیم امکاناتش رو جوری طراحی میکنه که برای نابینایان هم قابل استفاده باشه حتی اخیرا هم یک شاهکار زده و OCR فارسی درست کرده یعنی یک نابینا میتونه کتاب بینایی فارسی رو با OCR این شرکت مطالعه کنه سیستم عامل ANDROID که برای گوشیها است در این کمپانی به گونه ای طراحی میشه که نابینایان هم بتوانند با این سیستم عامل و گوشیهای لمسی کار کنند
کمپانی عظیم microsoft سیستم عامل ویندوزش رو جوری طراحی میکنه که نابینایان هم بتونند براحتی باهاش کار کنند
اما کمپانی عظیم apple که سر تعظیم فرود میارم جلوی مدیران این شرکت چون از وقتی گوشی IPHONE خریدم کلی زندگی برایم راحتتر شده  این شرکتهای عظیم خیلی راحت می تونند قشر نابینا رو در نظر نگیرند که حتی منجر به این بشه که محصولاتشان بهتر بشه دولت امریکا هم از شرکتهایی که نرم افزار و سخت افزارهای مخصوص معلولین طراحی میکنند به شدت حمایت میکنه
اما در جایی که من زندگی میکنم هنوز سایتهای دانشگاهش  جوری طراحی میشه که اصلا با صفحه خوانها سازگار نباشه انگار نمی دانند که ما چند صد دانشجو نابینا در کشور داریم   شرکتهای خصوصی بودند در این چن ساله که نرم افزارها و سخت افزارهایی مخصوص نابینایان ساختند و به دلیل حمایت مالی نشدن نابود شدند دو سه سال قبل رفته بودم به یکی از بانکهای دولتی عابر بانک بگیرم رئیس بانک گفت توی کور عابر بانک میخواهی چه کار البته بماند که نشوندمش سر جاش که طرف مجبور به عذرخواهی شد  و موارد دیگر
خیلی طولانی شد ببخشید حال من باید سنگ کی رو به سینه بزنم شیطان بزرگ یعنی امریکای کافر یا ایران اسلامی

پاسخ :
سلام
آمریکا خودش رو کدخدای جهان می دونه . میگه من برای تمام مردم دنیا صلح و آرامش می خوام و ...
اینا همه حرفای قشنگیه .
برای اثبات حرفاش چکار می کنه
میگه حقوق بشر باید رعایت بشه وگرنه تمام گزینه ها روی میزه ! حق کودکان باید رعایت بشه ، میاد برای شما امکاناتی فراهم می کنه که چی ؟
که بگه ببینید من چقدر مهربونم ؟ چقدر خوبم ؟ ... ؟ خب این یه روی ماجراست که به نفع شما شده .
از اون طرف میگه آهای مردم دنیا ، من این قدر خوبم که به افغانستان نیرو می فرستم تا مردمش رو از دست طالبان نجات بدم . به عراق نیرو می فرستم که با داعش مبارزه کنم .
واقعیت چیه ؟ مردم بیگناه رو میکشن
از اون طرف بیش از 90 درصد رسانه های خبری دست آمریکا و صهیونیست هاست . طوری روی مخ مردم غرب کار می کنن که مردم فکر می کنن آمریکا فرشته ی نجات بشریته .
ولی واقعیت چیه ؟!
واقعیت اینه که آمریکای مهربون و خوب شما و عواملش میان سر میبرن . زنده زنده آدم آتیش میزنن . بچه خرد سال رو میندازن تو استخر تا خفه بشه ، آدم از ارتفاع پرت می کنن . با ساطور و تبر زن دست بسته رو میکشن و ...
نمی دونم بگم خدا رو شکر کنید که نمی تونید این چیزها رو ببینید یا نه . ولی آمریکای مهربون شما هر روز داره برای نابودی کشورت و خودت توطئه چینی می کنه .

امیدوارم روزی برسه که بتونید عکس زیر رو ببینید .

منبع عکس : باشگاه خبرنگاران

عوامل آمریکای مهربون شما این دختر بچه دو سه ساله رو با زنجیر بستند و سر پدر و مادرش رو جلوش بریدند . می تونید تصورش کنید ؟!
موفق باشید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)