سلام دوستان.
راستش من جدیدا اعتماد به نفسم رو در رابطه با چهره ام کلا از دست دادم خصوصا از وقتی که اپلیکیشن اینستاگرام لعنتی رو روی گوشیم نصب کردم.

قبلنا فکر میکردم قیافم متوسط رو به بالاس ولی الان رغبت ندارم خودمو تو آینه ببینم یا عکس بگیرم.  حس میکنم صورتم از حالت طبیعی درازتره و عین خربزه س! موهام فرفری همراه با وزه و هر روش سنتی رو برای از بین بردن وزش امتحان کردم فایده نداشت.

ریزش موی شدید دارم و بازم روشهای سنتی جواب ندادن. دندونامم ک هر چی بهشون میرسم سفید نمیشن و مرتب و صاف هم نیستن. همیشه هم یه جای بدنم درد میکنه با اینکه حدود بیست سالمه.

نه چشمام سو دارن نه ابروی مینیاتوری دارم… در واقع هیچ شاخصه ی برجسته و مثبتی تو فیزیکم نمی بینم جز موارد خیلی محدود . مثلا پوستم صافه و دماغم کوچیکه و همه بهم میگن خوش هیکلم اما برآیند فیزیک مخصوصا چهره ام واقعا راضیم نمیکنه…
آدم ناشکری نیستم و همیشه سعی کردم راضی باشم از داشته ها و نداشته هام اما واقعا این فکر خیلی ذهنمو قلقلک میده که چرا یکی مث من باید انقدر معمولی باشه و یکی دیگه انقدر زیبا… ضمنا آرایشم خیلی نمیکنم چون نمیخوام چیزی که نیستم جلوه کنم…
یه کم انرژی مثبت بفرستید لطفا…


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)