سلام
بیچاره خانوما !
همسرم اون روزای اول محرمیتمون برای رابطه داشتن حتی در حد بوسه التماس میکرد و اون موقع شوهرم درخواست کننده بود تامین شونده بود اما حالا بعد از عقد که متوجه نیاز منم شده دیگه جوری رفتار میکنه که انگار من درخواست کننده هستم و فقط به خاطر منه که لطف میکنه و معاشقه میکنه و برای خودش سودی نداره ! البته ایشون چیزی مستقیما نگفتن ! ولی برداشت و احساس من اینه و خیلی اذیتم میکنه ! آخه من ارضا میشم ولی ایشون به دلیل محدودیت ، خیلی وقتا جلوی انزال شدنشو میگیره یعنی ارضا نمیشه !
ایشون همش قربون صدقه ام میره که چه خوبه که از نظر جنسی فعالم و گرمم ! در حالی که من یه سری چیزا رو فقط واسه خوشحال کردنشون وانمود کردم! اما خب نیاز هم دارم در یک حدی ! میپرسه وقتی حسش سراغت میاد و من نیستم چیکار میکنی !؟ همشش میگه هر وقت خواستی بهم حتما بگو ! یه وقت رودربایسی نکنی آ مدیونی !
البته ایشون اینقد خوب معاشقه رو انجام میده که من اگه قبلا ام نیاز نداشتم دیگه حالا دو برابر شده نیازم و یه وقتایی واقعا احتیاج دارم اما برای حفظ غرورم حاضرم به سختی هم که شده خودمو کنترل کنم !
احساس میکنم یه حورایی داره بهم القا میشه که من خیلی گرم مزاجم و گناه دارم دیگه ! شوهرم چیکار کنه دیگه باید ارضام کنه ! یه جوری که خودمم باور کردم !
زن باید ناز کنه و مرد نیاز ! من میخوام ما هم اینطوری باشیم ! چیکار کنم بفهمونم اینطوری که فکر میکنه نیست ! یه مدت مثل اون اوایل محرومش کنم خوبه !؟ به چه بهونه ای ؟