به نظر شما مشکل اصلی جامعه  حاضر ما ، دغدغه زیاد مردم ما ، علت اصلی ناراحتی و افسردگی خیلی از جوانها و بالا رفتن سن ازدواج چه هست؟
به نظر شما آیا علت اصلیش : عدم شایسته سالاری ، بیکاری ، عدم ثبات اقتصادی و امنیت شغلی هست یا...
یا علت اصلیش ؛
به دلیل بدحجابی و یا چاق و لاغر شدن خانم هاست ، یا شلوار و لباس تنگ پوشیدن آقایون؟ آیا دغدغه و مشکل اصلی شما مردم ایران ، شکل اندام و لباس پوشیدن دیگران هست؟
یا شاید دلیلش ماهواره ست؟

آقایون آیا واقعا به خاطر ماهواره میلتون برای ازدواج کم شده یا به علت بیکاری و عدم امنیت شغلی و مالی؟
یا چون ما انرژی هسته ای نداریم و انرژی هسته ای حق مسلم ماست؟
آیا دلیل اصلی افسردگی و مشکلات و بالا رفتن سن ازدواج جوانها ، ماهواره و فیلم های تبلیغاتی ( حتی پورنو ) غرب هست یا چون شرایط مناسبی برای ازدواج کردن ندارند؟
آیا علت بالا رفتن سن ازدواج جوان ها اینه که صدا و سیما تبلیغاتش برای ازدواج کردن و بچه دار شدن زیاد نبوده و باید برنامه های بیشتری برای تبلیغ ازدواج و فرزند بیشتر میذاشت؟ آیا علت اصلیش اینه که مردم اطلاعات درست و مناسبی در مورد ازدواج ندارند یا علت اصلیش بیکاری و وضعیت نامناسب شغلی و اقتصادی هست؟ به نظرتون صدا و سیما باید بیشتر به کدامش توجه کنه؟
به نظر شما ؛ آیا مشکل اصلی جوان های ما ،
علت افسردگی خیلی ها مخصوصا جوانها ، ماهواره و ساپورت پوشیدن و بدحجابی خانم هاست؟ یا بیکــاری و وضعیت بـد و نامناسب اقتصادی که کشور داره؟
آیا دغدغه و علت اصلی ناراحتی و افسردگی خیلی از مردم مخصوصا جوانها ، آمریکا ، اسرائیل ، ماهواره و نوع لباس پوشیدن دیگران هست؟
یعنی اگر مردم کمتر ماهواره نگاه کنند و همچنین نوع پوشش لباس دیگران رو تغییر بدیم و اونو درست کنیم ؛ هم افسردگی مردم و جوانها برطرف میشه و هم میل جوانها برای ازدواج بیشتر میشه؟
به نظر شما ؛ مسئولین و صدا و سیما ( رسانه ملی ) باید بیشتر به علت و رفـع بیکاری جوانها، علـــــت و رفـــــــــــــع شرایط نامناسب اقتصادی ، پیدا کردن و ایجاد اوقات فراغت مناسب برای مردم مخصوصا جوانها بپردازند یا به چیزهای دیگه ( مثلا امریکا یا داعش یا اسرائیل و دیگران چه کار کردند - یا تاثیر بد ماهواره بر زندگی مردم و... )  .

به نظر شما کدامش مهمتر هست و باید دغدغه اصلی مسئولین کدام باشه ؟ به نظر شما آیا صدا و سیما و مسئولین "به اندازه کافی" به این موضوع های خیلی مهم و اساسی ( بیکاری و افسردگی خیلی از مردم مخصوصا جوان ها ) توجه دارند و می پردازند یا بیشتر توجهشون به چیزهای دیگه ست و در مورد چیزهای دیگه صحبت می کنند؟
سوال آخرم!

به نظر شما ، عدم شایسته سالاری ( در خیلی جاها ) ، بیکاری ، عدم امنیت شغلی و ثبات اقتصادی چقدر در زندگی مردم تاثیر گذاشته و داره؟ مثلا چند درصد؟ و آیا مسئولین به اندازه کافی بهش توجه دارند؟ چقدر بهش توجه دارند؟ و رسانه ملی در این زمینه ( به نسبت چیزهای دیگه ) چقدر توجه کرده و داره ، و در موردش صحبت میکنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)