دوستان سلام
من و خونوادم زندگی خیلی سختی داشتیم . خییلی تو گذشتمون و البته حال زجر میکشیم ، به دلایل مختلف . از مسائل و مشکلات مالی گرفته تا بیماری پدرم و .... که اینجا مجال گفتن نیست.

اما یه جواریی تحمل کردیم به امید آینده / گفتیم کم کم مشکلات حل میشه. زندگی بهتر میشه اوضاعمون بهتر میشه و همش به خودم میگفتم امید داشته باش ، از رحمت خدا نا امید نشو...

به همین دلیلم چسبیدم به درسم و سعی کردم راه درستو برم و پامو کج نذارم تا هم خدا ازم راضی باشه و هم خوب ازدواج کنم.

اما مشکلی که الان به شدت درگیرشیم خواهرمه. این همه مامانم بهمون میگفت بچه ها سختیا رو تحمل کنید ایشالا خوب ازدواج میکنید و در آینده خوشبخت میشین و ...  خواهرم با یکی از اقواممون ازدواج کرد اونم خیییییلی خونوادم از لحاظ مالی آسون گرفتن به دامادمون  فقط به اصطلاح به خاطر رضای خدا و رسول خدا ... باور میگنید با 2 میلیون تومن مراسم عروسی گرفتن؟؟؟؟

با اینکه تحقیق کرده بودیم اصلن فکرشم نمیکردیم که دامادمون با خونوادش که اتفاقا فامیل بودن تو زرد از آب در بیان. شوهر خواهرم یه جورایی مشکلی روانی داره و هیچ جوره درست نمیشه. هیچ جوره.

الان تنها راهش طلاقه . خوشحال میشم که خواهرم از شرشون راحت میشه... اما یه مشکل، توی اقوام ما تا حالا هیچ دختری طلاق نگرفته و همه یه جورایی خوشبختن. این بدبختی نصیب ما شده متاسفانه . از عواقب این طلاق نگرانم. دلشوره دارم که بقیه چطوری خواهر بدبختمو قضاوت میکنن ؟ چطوری ما رو مسخره میکنن. اصلا خواهرم چطوری با این مساله کنار میاد؟ تو فامیل ما طلاق خیلی بده > منم خیلی نگران خواهرمم، که بعدش چه اتفاقی میفته و چطوری باهاش رفتار میشه؟

یه جورایی هم اون یه ذره ایمانی که داشتم از دست دادم ، خودمو باختم . از رحمت خدا ناامید شدم . همش میگم چرا هرچی سختیه نصیب ماشده ؟ چرا هرچی بدبختیه سر ما اومده ؟ چرا اطرافیانمون این طوری نبودن ونیستن و اتفاقا خیلی خوبم ازدواج کردن .خوشبختن، حداقل یه ذره از مشکلات مارو ندارن. البته نمیگم که چرا اونا مشکل ندارن  میگم که چرا ما مثل بقیه خوشبخت نیستیم.؟؟؟؟

به خدا دیگه بریدم دیگه اصلا دوست ندارم نماز بخونم خسته شدم. کم آوردم . کارم همش شده گریه . 23 سالمه اما احساس پیری میکنم . پس کی قراره زندگی به ما هم روی خوش نشون بده.............


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)