سوالم شاید ساده به نظر برسه ولی ذهنمو خیلی مشغول کرده و از اونجایی که خانوم های این سایت معمولا مقید هستند خواستم باهاشون مشورت کنم.

راستش من چند وقت دیگه به یه عروسی مختلط دعوتم که عروسی صمیمی ترین دوستمه که مثل خواهر میمونه برام. موندم چه لباسی بپوشم که حجابم حفظ بشه. من تو عروسی اقوامم سعی میکنم شرکت نکنم ولی این مجلس رو نمیتونم شرکت نکنم. راستش عقد دوستم بسیار مختصر بود و حتی خاله ها و دایی ها و ... عروس خانم دعوت نبودند ولی ایشون من رو دعوت کردند.

الان برای عروسیشون نمیتونم نرم. ولی نمیدونم چی بپوشم. خودم تصمیم گرفته بودم یه پیراهن تا زانو بپوشم و زیرش یه ساپورت مشکی ضخیم بپوشم و با شالم حجاب کنم و شانه و س .. رو بپوشونم.

اما الان فکر میکنم پوشیدن ساپورت شرعا مشکل داره. ضمن اینکه من تقریبا 52 کیلو وزنمه و 170 قدمه. یعنی به نظرم خیلی زشت میشم بخوام یه کم و دامن بلند و یا یه پیراهن بلند تا مچم بپوشم!!!! خودم اینطور فکر میکنم. کسی راهکاری به ذهنش میرسه؟ شما اگه جای من بودین چیکار میکردید؟ خیلی به این مشورت نیاز دارم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)