سلام

یه دختری تو دانشگاه من رو دوست داره یا از من خوشش میاد.

من از همدوره ای هام چندین سال بزرگترم، نسبتاً خوش قیافه هستم و سنگین رفتار میکنم، مستقلم، شاغلم، وضع زندگی خیلی خوبی دارم، درسم نسبتا خوبه، با استادا رابطه تقریبا خوبی دارم، با تمام چم و خم و قوانین و مکان های دانشگاه آشنا هستم (که باعث میشه دانشجوها زیاد باهام کار داشته باشن و دوستای زیادی داشته باشم) و خلاصه از هر لحاظ ایده آلم و البته "متاهل" هم هستم. 

حالا مشکل اینجا است، هر چقدر بهش گفتم متاهلم انگار درست متوجه بار مفهومیِ این کلمه نمیشه یا فکر میکنه شوخی میکنم!

ضمنا وقتی باهام کار داره خیلی جدی و رسمی باهاش حرف میزنم. کلاً بهش بی توجهی میکنم و نمیزارم دچار سوء تفاهم بشه. چند هفته سر و کله اش نزدیک من پیدا نمیشه ولی باز دوباره شروع میشه.

از روی تجربه میدونم که شاید مدتی ول کنه، حتی یه مدت طولانی، اما بالاخره برمیگرده. چون همکلاسی هم هستیم و چند سالی هم باید وجود هم رو تحمل کنیم تنها راه حل همین بی توجهی و جدیت بود که انگار کارو بدتر کرده و این مشکل ادامه دارد.

حالا من باید چی کار کنم؟ اصلا از یه آدم متاهل چی میخواد؟ به همسرم و چند نفر دیگه هم گفتم و نظراتشون رو جویا شدم، حالا میخوام از شماها مشورت بگیرم و از جنبه های مختلف به قضیه نگاه کنم. 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)