سلام

لطفا کمکم کنین و جوابمو بدین

خانواده شوهرم تو یه شهر دیگه زندگی میکنن و ما تو ماه یکی دوبار میریم اونجا و تو این هفته دو بار .

تو این دو بار وقتی اومدیم خونه متوجه شدم بعضی چیزا جابجا شدن و معلوم بود کسی اومده خونمون از اون جا که کلید خونمون با مامانمم اینام هست پرسیدم رفتی خونه ما گفت نه چطور چیزی نگفتم بازم این سری متوجه شدم کسی اومده خونمون.

شب بعد تصادفا تو گوشی داداشم دیدم به پسر داییم که خیلی با هم خوبن اسمس داده بود

داداش مکان جوره خواهرم داره میره شهرستان

اینو که خوندم بدنم گر گرفت برادرم کلا ادم خیلی سر به راهی نیست و با شناختی که ازش دارم احتمال اینکه دختری رو اورده باشه خونمون زیاده

رفتم و به بهونه ای کلید رو از مامانم گرفتم میترسم از رو کلید ساخته باشه

ازش متنفرم خیلییی بی غیرته چقد بی امانتداری کرد

متاسفانه شوهرم باهاش خوب و راحته و اونجوری ک من میشناسمش نمیشناسش

نمیتونم ابرومو پیش شوهرم ببرم چکار کنم دارم دیوونه میشم دوس ندارم الان به روش بیارم که پرده دری بشه

کمکم کنین

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)