سلام

دختری ام ۱۹ ساله. سال دوم دانشگاه. چادری ولی خب امروزی نه اینکه مذهبی نباشم اما خیلی هم شدید نیستم. از سال اول از یکی از پسر های ترم بالاتر خوشم اومد. به خودم تلقین میکردم که من دارم بزرگش میکنم اصلا علاقه ندارم بهش، این یه حس الکیه و میگذره ...

وقتی میدیدمش تو راهرو ها یا کلاس های مشترک عمومی استرس تمام وجودم رو برمیداشت. خیلی سعی میکردم که به خودم بقبولانم که این استرس رو من در مواجهه با همه پسرها دارم، چون بالاخره سال اولمه و... ، ولی اینطوری نبود. دوست داشتم ببینمش اما خیلی کم پیدا بود. این قضیه تو دلم موند تا نزدیک تابستون.

به دوست صمیمی ام گفتم. البته اون موقع هم نمیدونستم چقدر جدیه، محض شوخی که هر کس یه کراش برای خودش انتخاب کرده بود و با اون میخندیدیم و این ها، اون کراشش رو لو داد منم بهش گفتم. از همون موقع انگار حس ام شدت گرفت. 

توی تابستون داشتم دیوونه میشدم احساس میکردم واقعا دوسش دارم. یه کم هم رفته بودم تو این فاز که خب چرا من چون دخترم چون چادری ام نباید عاشق بشم... میدونستم دختری تو زندگیش نیست، یه تجربه ی شکست هم داشته قبل ورودش به دانشگاه. اون یه سال از من بالاتره.

به صورت ناشناس تو فضای مجازی بهش پیام دادم، قضیه رو خیلی سربسته اما بهش فهموندم. برخورد خوبی داشت اما اصلا مایل به ارتباط بیشتر نبود. اول میگفت مارگزیده از ریسمون سیاه و سفید میترسه. بعد هم میگفت خودش رو یکی کراش داشته ولی این روابط به جایی نمیرسه و بهتره منم رو درس تمرکز کنم. 

ازش خواستم به کسی چیزی نگه و مطمئنم که نگفته. نمیدونست دقیقا کی هستم مثلا یه شک بین دو نفر.

از اواسط تابستون تا همین روزها دیگه بهش پیام ندادم. سعی کردم بیخیال بشم. احساس میکردم خیلی شکستم... برعکس پارسال امسال مدام جلوی چشمم بود. بهش پیام دادم چند روز پیش، حس کردم خوشحال شده، خیلی پر انرژی جواب میداد. اما بعد چند روز دیشب که بهش پیام دادم با همون ناشناسه، یه جوری بود، یه جوری که انگار به زور داره تحمل میکنه.

من میدونم که اصلا دلش نمیخواد تو این شرایط باشه. دلش نمیاد رک و راست به من بگه برو ... از طرفی خودشم دلش یه جای دیگه ست، اما به تنهایی عادت کرده دوست نداره بیاد تو روابط نافرجام اینم بگم که مذهبی نیست فقط عاقله.

من خیلی احساس خرد شدن دارم. احساس نخواستنی بودن، احساس بدشانس بودن، احساس اینکه چقدر من بدبختم. حالا اون میدونه من کی ام. میدونه چقدر دوسش دارم و میدونه خودش هر چقدر مستقیم یا غیر مستقیم کارهایی کرده که برم من برگشتم. 

حالم خیلی بده احساس میکنم چقدر سبک هستم، چقدر چسبیدم بهش. میخوام بدونم واقعا این طوریه؟ الان من خیلی سبک به نظر میام؟، خیلی نخواستنی؟، خیلی چسبون؟ 

من خیلی آدم مغروری ام. توی کلاس همه با احترام با من برخورد میکنن. به کسی کاری ندارم و بیشتر سرم به کار خودمه. دو مورد برام پیش اومد که پا بدم ولی ندادم. شاید هیچکس به ذهنش هم خطور نکنه که من چقدر خودم رو واسه یه پسری کوچیک کردم. حالا تو دانشگاه که راه میرم احساس شکستگی و سرافکندگی دارم. 

از کنار هر کی رد میشم فک میکنم این رازم رو میدونه. خدا نکنه که خودش رو ببینم، کلا احساس میکنم چقدر از بالا به من نگاه میکنه در صورتی که اصلا اینجور آدمی نیست. رشته ی من از اون بالاتره و قبولیش خیلی سخت تره. حتی من از لحاظ ظاهری نمیگم بالاترم ولی خیلی ها بهم گفتن تو زیبایی و نازی و خوش بحالت که فلانی و .... 

میخوام بگم زشت نیستم. درسم خیلی خوبه معدل الف و جزو تک رقمی های کلاس تو رتبه بندی ولی با این اوضاع به زور دارم درس میخونم.

نمیدونم چیکار کنم، چطور خودم رو ترمیم کنم؟ چند کیلو وزن کم کردم از فکر و خیال و غصه و الان واقعا خیلی لاغر شدم. چطور دلم رو خفه کنم، نمیدونم چیکار کنم. 

این اولین تجربه ی منه، دارم دیوونه میشم. میشه آقایون بگن الان من در نظر اون چه جوری ام دقیقا، و اینکه کلا بگین چیکار کنم این اوضاع آشفته درست بشه؟


مرتبط با عشق یک طرفه :

زخم خورده ی عشقی یک طرفه

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم


مرتبط با شکست عشقی در دختران:

تصمیم دارم تا وقتی کسی ازم خاستگاری نکرده بهش حسی نداشته باشم

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم

چرا خدا منو به پسر مورد علاقم نرسوند ؟

عاشق پسر داییم شدم ولی اون بی توجهی می کنه

عشق یه طرفه سخته واسه دختر ...

پسر مورد علاقم منو خواهر خطاب کرد

انگاری فقط اومده بود تا دلِ منو ببره

شکست عشقی برای خانم ها سخت تره

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

کمک به فراموشی شکست عشقی یه دختر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه) چت با جنس مخالف (۲۰ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه) شکست عشقی (۲۹ مطلب مشابه) عواقب ازدواج بر پایه دوستی (۲۴ مطلب مشابه) مضرات دوستی با جنس مخالف (۴۶ مطلب مشابه)