سلام به تموم خانواده برتری های گل 

بچه ها من و دوستم ۱۸ سالمونه، یه مشکل اینجاست، مثل یه بن بست !

دوستم وقتی ۱۴،۱۵ سالش بود عاشق یه پسر از فامیل دورشون شده، اون پسر الان ۲۲ سالشه فکر کنم. الانم همین دوستم هم دانشگاهیمه، و برام تعریف کرد:

من عشقم هوس نیست، حس زود گذر نیست، عشقم واقعیه! 

گفتم: چرا عاشقش شدی؟

گفت: من عاشق اون شرم و حیاش در برابر نامحرم شدم، تا اون جایی که میدونم نماز خون و روزه بگیره، گاهی اوقات شلمچه ( مناطق جنگی ) میره، یکی از فامیل هامون میگه خیلی پسر خوش اخلاقیه، ظاهرشم خوشگله و به دلم نشسته ( البته من ظاهربین نیستم) ولی خب واسه ازدواج باید ظاهر و باطن به دل آدم بشینن.

گفت که؛

تو همون سن ۱۵،۱۶ سالگی خیلی دعا کردم که یه روزی واسم بیاد خاستگاری، خیلی توسل کردم، روزهایی که دعا میکردم شبش خواب هایی مثل شهدا و یا حضرت اباالفضل(ع) رو میدیدم، یه بار خواب دیدم مکه ، نزدیک های کعبه بودم و یکی اومد روی یه برگه کوچیک نوشته بود ؛

برای عشق های یه طرفه به حضرت ابوالفضل (ع) متوسل شو ! 

و منم فکر کردم که واقعا اگه توسل پیدا کنم حضرت جوابم رو میده! ولی الان ۲،۳ سالی میگذره، ولی چرا جوابی ندیدم؟! چند وقته پیش هم فامیل مون به خواهر همون پسره گفت که واسه داداشت برو واسه فلانی خاستگاری! وای منو بگی، حالم بد شد و دلم واسه خودم سوخت.

دوستم دختر پاکیه، تا حالا دوست پسر نداشته و واجبات رو رعایت میکنه، با وقار و سر سنگینه و زیبا هست.

چند روز پیش بهم گفت: کاشکی هیچ وقت اون پسر سر راهم قرار نمیگرفت که عاشق نشم. و الان عذاب وجدان داره و میگه دلم واسه شوهر آیندم میسوزه که چرا تو این چند سال فکرم، ذهنم رو مشغول اون پسر کردم.

و گفت :خدا حاجت کسانی که با گناه کسی رو عاشق خودشون میکنن، بر آورده میکنه، ولی من که فقط دعا کردم، سنگینی خودم رو حفظ کردم، شب ها فقط گریه میکردم، حتی حجابم که کامل نبود رو کاملش کردم و عاشق حجابم شدم ( البته نه واسه اون پسر).

پس چرا خدا و اون حضرت دست منو خالی گذاشتن؟ چرا به هر دری زدم کسی جوابم رو نداد ؟ دوستم خواستگارهای خوبی داره ولی واسه اون پسر همه رو رد کرد ! الان من بهش چی بگم که الکی خاستگارهاش رو رد نکنه ؟! چی بهش بگم ؟! کلا ۲ روزه تو خودشه! تا گفت میخواستم گریه کنم. اومدم خونه به خاطر پاکیش دعا کردم. عذاب وجدان داره. و از من خواسته کمکش کنم.


مرتبط:

تصمیم دارم تا وقتی کسی ازم خاستگاری نکرده بهش حسی نداشته باشم

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم

عاشق پسر داییم شدم ولی اون بی توجهی می کنه

عشق یه طرفه سخته واسه دختر ...

پسر مورد علاقم منو خواهر خطاب کرد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)